Wanosato Kyoto Musee
Hotel a Kyoto i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 7 minuts a peu de Carrer Kawaramachi
Galeria de fotos de l’allotjament Wanosato Kyoto Musee





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 83 €
9 de gen. - 10 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, només per a dones, no fumadors

Habitació individual estàndard, només per a dones, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior, només per a dones, no fumadors

Habitació individual superior, només per a dones, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe, només per a dones, no fumadors

Habitació individual Deluxe, només per a dones, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva (Women or Couple Only)

Habitació amb dos llits individuals executiva (Women or Couple Only)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, només per a dones, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, només per a dones, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
També et pot agradar

Minn Kawaramachi Gojo Riverside
Gion
- Cuina
- Rentadora
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
10.0 de 10, Excepcional, 2 opinions
Preu actual: 92 €
14 de gen. - 15 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

276, Kitagomoncho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 542-0086
Sobre aquest allotjament
Wanosato Kyoto Musee
Allotjaments similars

Hotel Sasarindou
Hotel Sasarindou
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Habitacions insonoritzades
8.8 de 10, Excel·lent, 297 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 京都府指令保医セ第286
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Wanosato Kyoto Musee Hotel
Wanosato Kyoto Musee Kyoto
Wanosato Kyoto Musee Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Wanosato Kyoto Musee
10
Magnífic
9,8
Neteja
9,6
Comoditats
9,4
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
20 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Elaine
Viatge en família
9 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elaine
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Chiyomi
8 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


Chiyomi
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Emi
7 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Emi
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Daisy
24 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daisy
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Laurine
17 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Laurine
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
9 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Omar
Viatge en parella
7 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Omar
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
マキエ
24 d’oct. de 2025
マキエ
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
AYA
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
AYA
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Kotone
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kotone
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ankita
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ankita
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
harumi
Viatge de negocis
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
harumi
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
daiti
Viatge en parella, Viatge en grup
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
daiti
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
???
3 d’ag. de 2025
???
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
ヨシコ
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja

ヨシコ
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Snjezana
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Snjezana
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Debra
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Debra
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hisae
Viatge en grup
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hisae
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Melissa
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Melissa
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carl
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carl
Estada de 5 nits (nov. 2024)

















