Wakamiya
Ryokan amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 8 minuts a peu de Torre de Kyoto
Galeria de fotos de l’allotjament Wakamiya





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, diversos llits

Habitació tradicional, diversos llits
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional

Habitació tradicional
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
També et pot agradar

The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu
Districte de Higashiyama
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 137 opinions
Preu actual: 589 €
11 de des. - 12 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

701 Ebisu-tyo, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8310
Sobre aquest allotjament
Wakamiya
Allotjaments similars

Matsumoto Ryokan
Matsumoto Ryokan
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 70 opinions
Preu actual: 99 €
7 de des. - 8 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 2200 JPY per dia (a 200 m i obert les 24 hores).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Wakamiya
Wakamiya Inn
Wakamiya Inn Kyoto
Wakamiya Kyoto
Wakamiya Kyoto
Wakamiya Ryokan
Wakamiya Ryokan Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Wakamiya
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
dylan J Thomas
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
dylan J Thomas
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ken
Viatge en grup
7 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ken
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Xin Yi
6 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Xin Yi
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Convenient and authentic
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
18 de jul. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
你的不二之選
Viatger verificat
8/10, Bo
Stephanie, Newcastle
10 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wondeful traditional experience
Stephanie
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
服務親切
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
22 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
交通方便
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
21 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Close to the station
Viatger verificat
8/10, Bo
Wai Kwok, Hong Kong
4 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Wai Kwok
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 d’abr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Yassina, Madrid
7 d’abr. de 2015
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryokan bien ubicado
Yassina
8/10, Bo
H H, Davao City, Philippines
5 d’abr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A very warm reception in Kyoto
H H
8/10, Bo
Willa
29 d’oct. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Willa
6/10, Acceptable
YH, taiwan
31 de març de 2014
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
staff are nice but can not speak English
YH
8/10, Bo
XYZZYX
27 de set. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly
XYZZYX
10/10, Excel·lent
J, New Zealand
4 de gen. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location close to Kyoto Station, Japan-Style
J
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 de maig de 2010
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
aytun, Hawaii
2 de maig de 2010
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

















