Waka Heian Shirakawa Hotel
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Santuari Heian
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Waka Heian Shirakawa Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors, vistes al jardí (with Private Garden)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors, vistes al jardí (with Private Garden)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un vàter amb bidet electrònic
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 634 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

394-8 Sekisenincho, Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0021
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
9.6 de 10, Excepcional, 697 opinions
Preu actual: 56 €
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 500 JPY per dia; l'import pot variar en funció de la durada de l'estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Waka Heian Shirakawa
Waka Heian Shirakawa Hotel Hotel
Waka Heian Shirakawa Hotel Kyoto
Waka Heian Shirakawa Hotel Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Waka Heian Shirakawa Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
jen
Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jen
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Diana
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Haery
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Haery
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Seth
19 de gen. de 2025
Seth
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Ching Yee
11 de nov. de 2024
Ching Yee
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Beryl
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Beryl
Estada de 5 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
ひとみ
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ひとみ
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
qi
9 de juny de 2024
qi
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
31 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
SABURO
15 d’abr. de 2024
SABURO
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
T Michael
11 de març de 2024
T Michael
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Hisashi
Viatge de negocis
4 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hisashi
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
liav
3 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quiet, clean and nice
liav
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
YASUSHI
Viatge en família
27 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YASUSHI
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
??
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Toshiyuki
14 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Toshiyuki
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
AKEMI
4 de febr. de 2024
AKEMI
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Fredrik
19 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kanon hotel
Fredrik
Estada de 4 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
KARIN
Viatge en parella, Viatge en família
2 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KARIN
Estada de 2 nits (des. 2023)
8/10, Bo
TAKESHI
24 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKESHI
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Rachael
22 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachael
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Noriko
14 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Noriko
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Neyson
13 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Neyson
10/10, Excel·lent
MIKI
10 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MIKI
Estada d’1 nit (nov. 2023)