Rikyuan Kyoto Nishikyogoku
Hotel a Kyoto i a prop de l'atractiu següent: Parc d'Estudis Toei Kyoto
Galeria de fotos de l’allotjament Rikyuan Kyoto Nishikyogoku





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació (A)

Habitació (A)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació (B)

Habitació (B)
8,0 sobre 10
Molt bo
(15 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Microones
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació (C)

Habitació (C)
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Microones
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Room A

Room A
Carregar totes les fotos de: Room B

Room B
Carregar totes les fotos de: Room C

Room C
També et pot agradar

Fauchon Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 228 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

10-5 Nishikyogoku Higashimukogawaracho, Ukyo-ku, Kyoto, Kyoto, 615-0825
Sobre aquest allotjament
Rikyuan Kyoto Nishikyogoku
Allotjaments similars

Randor Residence Kyoto Nijo Castle
Randor Residence Kyoto Nijo Castle
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 168 opinions
Preu actual: 50 €
16 de des. - 17 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Rikyuan Kyoto Nishikyogoku Hotel
Rikyuan Kyoto Nishikyogoku Kyoto
Rikyuan Kyoto Nishikyogoku Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Rikyuan Kyoto Nishikyogoku
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Lettuce
Viatge en grup
24 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lettuce
Estada de 10 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
Viatge en família
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Catherine
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Catherine
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en família
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
YASUNORI
Viatge en família
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
家族で行くのは良かったです。
YASUNORI
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Noé
Viatge en grup
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Noé
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Benjamin Kulshamar
Viatge en grup
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Benjamin Kulshamar
Estada de 5 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Rachel
14 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachel
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nerissa
Viatge en família amb nens petits
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Nerissa
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Weilin
11 de jul. de 2025
Weilin
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Elliejah
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elliejah
Estada de 12 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Justin
Viatge en grup
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Justin
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Roy
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Roy
Estada de 4 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Lip
Viatge en família
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lip
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Akiyo
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Akiyo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
CHEUK YIN
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
CHEUK YIN
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
???
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
source
10 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
source
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
かなこ
23 de febr. de 2025
かなこ
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Normal
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
takafusa
Viatge en família
9 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
takafusa
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Awais
Viatge en família
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l ’habitació
Comfy and Spacious
Awais
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Dulce Maria Ishel
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Dulce Maria Ishel
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kaito
Viatge de negocis, Viatge en grup
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kaito
Estada d’1 nit (set. 2024)

















