Rihga Gran Kyoto
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Torre de Kyoto
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rihga Gran Kyoto





VIP Access
Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 82 €
3 de jul. - 4 de jul.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium (Deluxe)

Habitació amb dos llits individuals prèmium (Deluxe)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit: individual
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium

Habitació amb dos llits individuals prèmium
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit: individual
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Un bidet
També et pot agradar

Dhawa Yura Kyoto
Districte de Higashiyama
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 560 opinions
Preu actual: 165 €
4 de jul. - 5 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1 Higashikujo Nishisannocho, Minami Ward, Kyoto, Kyoto, 601-8003
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 3.153 opinions
Preu actual: 120 €
18 de juny - 19 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2800 JPY per adult i 1400 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 1650 JPY per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 3630 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
RIHGA GRAN KYOTO Hotel
RIHGA GRAN KYOTO Kyoto
RIHGA GRAN KYOTO Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Rihga Gran Kyoto
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Shaun
Viatge en parella
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Shaun
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
DANIEL JASSO
Viatge en grup, Viatge en família
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
DANIEL JASSO
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
AKIRA
Viatge en família
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AKIRA
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew, Hunts Point
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Anastasiya, San Antonio
Viatge en família
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anastasiya
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Helen
Viatge en família
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Helen
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
NAOKI
Viatge de negocis
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NAOKI
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Russell
Viatge en parella
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Russell
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Isabelle
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isabelle
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Joon Hee
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joon Hee
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en família
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kord
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kord
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Laurie
Viatge en grup
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Laurie
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
NAOKI
Viatge en família
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NAOKI
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
NAOKI
Viatge en família
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NAOKI
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Leslie
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leslie
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
??
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Heman
Viatge en família
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heman
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
matthew
Viatge en grup, Viatge en família
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
matthew
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Krisha
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Krisha
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Masaki
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Masaki
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Brendan
Viatge en grup
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brendan
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
まき
Viatge en parella
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
まき
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
CHRISTOPER
Viatge en família
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHRISTOPER
Estada de 9 nits (abr. 2025)