Rihga Gran Kyoto
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Torre de Kyoto
Selecciona les dates per veure els preus
VIP Access
Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 68 €
20 d’ag. - 21 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium (Deluxe)

Habitació amb dos llits individuals prèmium (Deluxe)
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium

Habitació amb dos llits individuals prèmium
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(44 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(16 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
9,8 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
També et pot agradar

DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama
Districte de Higashiyama
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.2 de 10, Fantàstic, 201 opinions
Preu actual: 93 €
20 d’ag. - 21 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1 Higashikujo Nishisannocho, Minami Ward, Kyoto, Kyoto, 601-8003
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA
Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 1.109 opinions
Preu actual: 97 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2800 JPY per adult i 1400 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 1650.0 JPY per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 3630 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
RIHGA GRAN KYOTO Hotel
RIHGA GRAN KYOTO Kyoto
RIHGA GRAN KYOTO Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Rihga Gran Kyoto
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)
2/10, Horrible
Alexander
Viatge en parella
3 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammad
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammad
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Lan
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lan
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ken
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ken
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandra
Viatge en parella
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandra
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Louis-Felix
Viatge en família
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Louis-Felix
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Catherine
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Catherine
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
ようこ
22 de jul. de 2025
ようこ
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tetsuya
Viatge en família
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tetsuya
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rolando
Viatge en família
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rolando
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Allen
Viatge en família
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Allen
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard, Vancouver
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 10 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
??
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Joman
Viatge en parella
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joman
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sameer
Viatge en família
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sameer
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Keren
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keren
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
Viatge en família
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kangtaek
3 de jul. de 2025
Kangtaek
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Marcus
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcus
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
TRACEE
27 de juny de 2025
TRACEE
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Leonardo
Viatge en grup, Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonardo
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Justin
25 de juny de 2025
Justin
Estada de 3 nits (abr. 2025)