Apartament sencer
RESI STAY Kumico Amaterrace
Apartaments amb cuines bàsiques i a prop de l'atractiu següent: Castell Nijō
Galeria de fotos de l’allotjament RESI STAY Kumico Amaterrace





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
També et pot agradar

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Barri de Sakyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 184 opinions
Preu actual: 227 €
10 de des. - 11 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

566-4, Kazahayacho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8475
Sobre aquest allotjament
RESI STAY Kumico Amaterrace
Allotjaments similars

Stay SAKURA Kyoto SUZAKU OJI
Stay SAKURA Kyoto SUZAKU OJI
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Cuina
8.6 de 10, Excel·lent, 46 opinions
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys de 10000 JPY per estada
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 7000 JPY per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
RESI STAY Kumico Amaterrace Apartment Kyoto
RESI STAY Kumico Amaterrace Apartment
RESI STAY Kumico Amaterrace Kyoto
RESI STAY Kumico Amaterrace K
RESI STAY Kumico Amaterrace Kyoto
RESI STAY Kumico Amaterrace Apartment
RESI STAY Kumico Amaterrace Apartment Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: RESI STAY Kumico Amaterrace
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
28 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
13 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
のんびり快適
Viatger verificat
Estada de 5 nits (maig 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
4 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
1 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Re, Tokyo
Viatge en grup
25 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Re
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
19 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de març de 2020
Què li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
17 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
最高でした!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Belle prestation
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Marc
Viatge de negocis
23 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marc
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en família
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Gunawan
Viatge en família
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Good Place, BAD amenities
Gunawan
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Wing Fong
Viatge en família
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wing Fong
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Darren
Viatge en família
20 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Darren
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)

















