REJOICE STAY Kyoto Karasumaoike
Hotel a Kyoto, a prop de l'atractiu següent: Carrer Kawaramachi
Galeria de fotos de l’allotjament REJOICE STAY Kyoto Karasumaoike





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Dormitoris
Cortines opaques
Banyera i dutxa independents
Aire condicionat
Rentadora
Cortina opaca
Assecador de cabells
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Apartament (Studio)

Apartament (Studio)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Cortines opaques
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Aire condicionat
Rentadora
Cortina opaca
Assecador de cabells
Bany privat
Banyera i dutxa independents
També et pot agradar

Banyan Tree Higashiyama Kyoto
Districte de Higashiyama
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 30 opinions
Preu actual: 805 €
11 de des. - 12 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

345 Nushiyacho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0843
Sobre aquest allotjament
REJOICE STAY Kyoto Karasumaoike
Allotjaments similars

Premium Apart MONday KYOTO GOJO
Premium Apart MONday KYOTO GOJO
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
10.0 de 10, Excepcional, 102 opinions
Preu actual: 139 €
11 de des. - 12 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament l'aigua calenta és limitada
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL REJOICE STAY Oike
REJOICE STAY Kyoto Karasuma Oike
REJOICE STAY Oike
Rejoice Stay Karasumaoike
REJOICE STAY Kyoto Karasumaoike Hotel
REJOICE STAY Kyoto Karasumaoike Kyoto
HOTEL REJOICE STAY Kyoto Karasuma Oike
REJOICE STAY Kyoto Karasumaoike Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: REJOICE STAY Kyoto Karasumaoike
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
23 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2020)
2/10, Horrible
monster, JAPAN
27 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
monster
Estada de 6 nits (ag. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
12 d’ag. de 2020
ここは酷かった…
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
kouichi
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kouichi
Estada de 5 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
8/10, Bo
jooyeon
22 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
가성비대박
jooyeon
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Vincent
14 de juny de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Please welcome me 1st before you ask for Passport
Vincent
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Heaven
9 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean, spacious room and friendly staff!
Heaven
Estada de 4 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Stefan
4 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gute Ausgangsbasis für die Besichtigung der Stadt
Stefan
Estada de 7 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Spencer
26 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Really good value and a comfortable stay in Kyoto.
Spencer
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Kozo
26 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kozo
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada de 5 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
良かった
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
5 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Trish, Irvine, CA
Viatge en grup
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Trish
Estada de 4 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Mimiflying
12 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mimiflying
Estada de 4 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 11 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
14 de març de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Anthony
4 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Anthony
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)

















