Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group
Hotel a Kyoto, a prop de l'atractiu següent: Mercat de Nishiki
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 92 €
26 d’ag. - 27 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Deluxe King Room A

Deluxe King Room A
Carregar totes les fotos de: Deluxe King Room B

Deluxe King Room B
Superior King Room
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 681 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

557 Fujimoto-cho, Shijoagaru, Aburanokoji-dori Street, Kyoto, Kyoto, 6048233
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Cross Hotel Kyoto
Cross Hotel Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.6 de 10, Excepcional, 1.631 opinions
Preu actual: 125 €
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 4500 JPY per adult i 4500 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 5500.0 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Housekeeping service is provided every 3rd and 5th nights.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
NAGI KYOTO SHIJO Hotel
NAGI KYOTO SHIJO
Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group Hotel
Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group Kyoto
Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hau Lam Glora
27 de gen. de 2025
Hau Lam Glora
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kiri
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kiri
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Virginia
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Virginia
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
xavier
13 de des. de 2024
xavier
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Kristina
24 d’oct. de 2024
Kristina
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Shawn
13 d’oct. de 2024
Shawn
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Amy
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Loved our four night stay!
Amy
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
beautiful large room for a couple or single.




Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
22 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Yoshiya
12 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshiya
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Janice, San Francisco
Viatge en parella, Viatge en grup
6 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Janice
Estada de 5 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Adeline
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adeline
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Jennifer
14 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jennifer
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Théodore, Marseille
6 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Théodore
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
KM, Japan
14 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
和風の快適ホテル
KM
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
かーくん, 東京都
15 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
かーくん
Estada d’1 nit (maig 2018)
4/10, Deficient
sanche, 大阪
15 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
同じ料金なら他のホテルに行きます。
sanche
Estada d’1 nit (abr. 2018)