M’s Hotel Nijojo Oike
Hotel a Kyoto i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 3 minuts a peu de Castell Nijō
Galeria de fotos de l’allotjament M’s Hotel Nijojo Oike





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 36 €
15 de des. - 16 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 11 de 11 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (with Sofa bed)

Habitació amb dos llits individuals (with Sofa bed)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (with Extra bed)

Habitació amb dos llits individuals (with Extra bed)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Twin room

Twin room
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Triple Room

Triple Room
Twin Room with Sofa Bed
També et pot agradar

Fauchon Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 228 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

134 Sanboomiya-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8316
Sobre aquest allotjament
M’s Hotel Nijojo Oike
Allotjaments similars

M’s Hotel Sanjo Omiya
M’s Hotel Sanjo Omiya
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.8 de 10, Excel·lent, 434 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay, PayPay i Merpay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
M's INN NIJOJO OIKE
M's Hotel Nijojo Oike
M’s Hotel Nijojo Oike Hotel
M’s Hotel Nijojo Oike Kyoto
M’s Hotel Nijojo Oike Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: M’s Hotel Nijojo Oike
8,8
Excel·lent
9,2
Neteja
8,4
Comoditats
8,4
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Oscar, Toronto
Viatge en parella
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Oscar
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
KAZUMI
Viatge en família
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZUMI
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Diego Armando
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diego Armando
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
JOELLE, GARGES LES GONESSE
Viatge en família
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOELLE
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Anais
Viatge en grup
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anais
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Naomi
Viatge en família
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great value
Naomi
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Rene
28 de jul. de 2025
Rene
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sophie
Viatge en parella
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophie
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de jul. de 2025
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Hoang Minh
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hoang Minh
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Julio
Viatge en família
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julio
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Toshiyuki
2 de juny de 2025
Toshiyuki
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JIE
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
JIE
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Corey, Wallan
Viatge en parella
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Corey
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tomer
16 de maig de 2025
Tomer
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
??
Viatge en grup
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Tiffany
Viatge en grup, Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tiffany
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Felipe
Viatge en família amb nens petits
27 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Felipe
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Sabha
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Sabha
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Kendra
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kendra
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Zeeshan
14 d’abr. de 2025
Zeeshan
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Gregory, Coquitlam
Viatge en família
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gregory
Estada d’1 nit (abr. 2025)

















