Galeria de fotos de l’allotjament Moxy Kyoto





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 167 €
30 d’oct. - 31 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni

Habitació, 1 llit de matrimoni
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa tipus cascada
Bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals

Habitació, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa tipus cascada
Bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni

Habitació, 1 llit de matrimoni
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa tipus cascada
Bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals

Habitació, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa tipus cascada
Bidet
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Park Hyatt Kyoto
Districte de Higashiyama
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 37 opinions
Preu actual: 1354 €
18 d’oct. - 19 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

12 Nishinokyo Nansei-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8412
Sobre aquest allotjament
Moxy Kyoto
Allotjaments similars

The Royal Park Canvas Kyoto Nijo
The Royal Park Canvas Kyoto Nijo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 580 opinions
Preu actual: 134 €
15 d’oct. - 16 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2000 JPY per adult i 1000 JPY per nen (preu aproximat).
- Taxa de servei: 10 %.
- Sopar a l'allotjament: 000 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Moxy Kyoto Nijo
Moxy Kyoto Hotel
Moxy Kyoto Kyoto
Moxy Kyoto Hotel Kyoto
Moxy Kyoto Nijo a Marriott Hotel
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Moxy Kyoto
9,4
Magnífic
9,6
Neteja
9,6
Comoditats
9,4
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Henrik
Viatge de negocis
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Trevligt, trendigt, modernt - gångavsånd Nijo Stn
Henrik
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Deborah
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A comfy stay - would come back!
Deborah
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Aaditya Amichand
Viatge en família
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aaditya Amichand
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
laura
5 de juny de 2025
laura
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge en parella
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yossef
28 de maig de 2025
Yossef
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Rebecca
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rebecca
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mandy
Viatge en grup
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mandy
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Keith
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keith
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en grup
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anders
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rigtig godt hotel
Anders
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Elaine
31 de des. de 2024
Elaine
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Claudia
Viatge en grup
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudia
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Jennifer
Viatge en família
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Erik
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erik
Estada de 3 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Susan
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Great location
Susan
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Sith
Viatge en família
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Sith
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
William
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sadie
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sadie
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Angela
Viatge en parella
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angela
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ben
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ben
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Calliope
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Calliope
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Heather
Viatge en família
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heather
Estada de 3 nits (set. 2024)