Mogana
Hotel amb un bar i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 8 minuts a peu de Castell Nijō
Galeria de fotos de l’allotjament Mogana





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 213 €
19 de des. - 20 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Carta de coixins
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Carta de coixins
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, balcó

Habitació Deluxe, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Carta de coixins
Un cobrellit
Sofà llit
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier (1)

Habitació Premier (1)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Carta de coixins
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier (2)

Habitació Premier (2)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Carta de coixins
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier (3)

Habitació Premier (3)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Carta de coixins
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Banyera i dutxa independents
També et pot agradar

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Kyoto Central
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 110 opinions
Preu actual: 1054 €
11 de des. - 12 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

450 Tsuboya-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8276
Sobre aquest allotjament
Mogana
Allotjaments similars

Hotel Kanra Kyoto
Hotel Kanra Kyoto
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 1.007 opinions
Preu actual: 227 €
14 de des. - 15 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 3500 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 2000 JPY per nit (entrada i sortida preferents).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 5 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
MOGANA Hotel Kyoto
MOGANA Hotel
MOGANA Kyoto
Hotel MOGANA Kyoto
Kyoto MOGANA Hotel
Hotel MOGANA
Mogana Hotel
Mogana Kyoto
Mogana Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Mogana
9,6
Magnífic
9,8
Neteja
6,0
Ubicació
9,4
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Tri
Viatge en parella
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tri
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Emilie, Rockaway
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Emilie
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
julia
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
julia
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew, Kapolei
Viatge en grup
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
FRANCISCO
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FRANCISCO
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Hisae
Viatge en família
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Hisae
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Sadiqa
Viatge en parella
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions




Sadiqa
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
David S
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David S
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Boglarka
Viatge en parella
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Boglarka
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo, Miami
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paulo
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Pacita
Viatge en família
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pacita
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Raffaella
Viatge en grup
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A gem of a Boutique Hotel in Kyoto.
Raffaella
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en família
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Cori
Viatge en grup
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cori
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Deepak
2 de juny de 2025
Deepak
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
kate w
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kate w
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Juan, Miami
Viatge en família
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Chad
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chad
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Craig, MALVERN EAST
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Craig
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gloria
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gloria
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammed
Viatge en parella
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammed
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Barak
Viatge en grup
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Barak
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
KOKICHI
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KOKICHI
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sayaka
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sayaka
Estada d’1 nit (gen. 2025)

















