Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Miru Kyoto Nishiki





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 dormitori, no fumadors, microones

Habitació estàndard, 1 dormitori, no fumadors, microones
10,0 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Nishiki)

Habitació superior (Nishiki)
10,0 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, no fumadors

Habitació prèmium, no fumadors
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors, microones (Nishiki, Tatami)

Habitació tradicional, no fumadors, microones (Nishiki, Tatami)
10,0 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals, no fumadors, planta baixa

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals, no fumadors, planta baixa
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Oakwood Hotel Oike Kyoto
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
9.2 de 10, Fantàstic, 932 opinions
Preu actual: 64 €
19 de set. - 20 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

424 Izutsuyacho, Rokkaku-Sagaru, Yanaginobamba-Dori, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8113
Sobre aquest allotjament
Miru Kyoto Nishiki
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 2640 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i barrots de seguretat a les finestres
Número de registre de l’allotjament: 第H30-227
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
NEST NISHIKI KYOTO Hotel
NEST NISHIKI Hotel
NEST NISHIKI KYOTO
NEST NISHIKI
NEST AT NISHIKI KYOTO
NEST AT NISHIKI KYOTO
Miru Kyoto Nishiki Hotel
Miru Kyoto Nishiki Kyoto
Miru Kyoto Nishiki Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Miru Kyoto Nishiki
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Cindy
Viatge en parella
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cindy
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
naoto
21 de jul. de 2025
naoto
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
AYAKO
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
AYAKO
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
シュウイチ
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
シュウイチ
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
paul
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
paul
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Erin
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erin
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jessica
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
Viatge en grup
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jason
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en família
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kolsumara
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kolsumara
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tara
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tara
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ömer Cem
Viatge en família
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ömer Cem
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Russell, Redmond
Viatge en parella
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Russell
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Deniz
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Deniz
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JC
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JC
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Neena
30 de maig de 2025
Neena
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Neena
Viatge en grup
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Neena
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Debbie
Viatge en grup
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Debbie
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
daniel
Viatge en família amb nens petits
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
daniel
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Susan
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel to see around Kyoto
Susan
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Francesco
Viatge en parella
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francesco
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Giancarlo
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Hotel.
Giancarlo
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Vincent
Viatge en grup, Viatge en família
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vincent
Estada de 3 nits (maig 2025)