Yunoyado SYOUEI
Ryokan amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Torre de Kyoto
Galeria de fotos de l’allotjament Yunoyado SYOUEI





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors (Japanese Style, Main Bldg, 6 People)

Habitació tradicional, no fumadors (Japanese Style, Main Bldg, 6 People)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Un bidet
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors (Japanese Style, for 4, Main Bldg)

Habitació tradicional, no fumadors (Japanese Style, for 4, Main Bldg)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Un bidet
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors (Japanese Style, for 5, New Bldg)

Habitació tradicional, no fumadors (Japanese Style, for 5, New Bldg)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Un bidet
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors (Japanese Style, for 4, New Bldg)

Habitació tradicional, no fumadors (Japanese Style, for 4, New Bldg)
9,8 sobre 10
Magnífic
(17 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Western Style Room, New Bldg)

Habitació, no fumadors (Western Style Room, New Bldg)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Un assecador de cabells
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors (Japanese Style, New Bldg, 6 People)

Habitació tradicional, no fumadors (Japanese Style, New Bldg, 6 People)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Caixa forta
També et pot agradar

STITCH HOTEL Kyoto
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
10.0 de 10, Excepcional, 33 opinions
Preu actual: 403 €
11 de des. - 12 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

128 Nishishinyashiki Kaminocho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8826
Sobre aquest allotjament
Yunoyado SYOUEI
Allotjaments similars

Ryokan Yamazaki
Ryokan Yamazaki
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 614 opinions
Preu actual: 77 €
10 de des. - 11 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 1500 JPY per adult i 1500 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions o accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Els clients amb tatuatges no poden utilitzar els banys públics de l'allotjament
L’allotjament també es coneix com a
Ryokan Shoei
Kyoto Shoei
Kyoto Ryokan Shoei
Yunoyado SYOUEI Kyoto
Yunoyado SYOUEI Ryokan
Yunoyado SYOUEI Ryokan Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Yunoyado SYOUEI
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Kenneth T
Viatge en família
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenneth T
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Marie-Eve
Viatge en parella
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie-Eve
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jamie
Viatge en parella
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jamie
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Robin S.
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robin S.
Estada de 6 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Diane
Viatge en família
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diane
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Darwin
Viatge en família
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Darwin
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Alessandra
Viatge en família
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alessandra
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Jon
Viatge en família
9 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bruk gjerne et annet sted.
Jon
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Kiran
Viatge en família
6 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kiran
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Brian
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
nicolas, Paris
Viatge en família
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
nicolas
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Le
Viatge en família amb nens petits
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions



Le
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Vilde Steiro
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vilde Steiro
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Helen
Viatge en família
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Helen
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mariel
Viatge en família amb nens petits
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mariel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michele
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michele
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
David
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mihyeon
Viatge en grup
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mihyeon
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge en família amb nens petits
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecca
Viatge en família
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
SUNG-HSIEN
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SUNG-HSIEN
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
21 de febr. de 2025
Laura
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
TAKAKO
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAKAKO
Estada de 2 nits (gen. 2025)

















