Kyoto Rich Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Mercat de Nishiki
Galeria de fotos de l’allotjament Kyoto Rich Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica

Habitació amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació triple bàsica

Habitació triple bàsica
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
També et pot agradar

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Barri de Sakyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 184 opinions
Preu actual: 227 €
10 de des. - 11 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Nishigawa, Kawaramachidori Gojo-agaru,, Simogyo-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 600-8029
Sobre aquest allotjament
Kyoto Rich Hotel
Allotjaments similars

Ogotoso
Ogotoso
- Banyera d’hidromassatge
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1200 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Rich Kyoto
Kyoto Rich
Kyoto Rich Hotel
Rich Hotel Kyoto
Kyoto Rich Hotel Hotel
Kyoto Rich Hotel Kyoto
Kyoto Rich Hotel Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Kyoto Rich Hotel
Opinions
7,4
Bo
7,2/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
6,2/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
20 de set. de 2020
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
KATSUTOSHI
Viatge en família
29 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ありがとうごさいます。
KATSUTOSHI
Estada d’1 nit (ag. 2020)
4/10, Deficient
endo, 東京。
1 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
endo
Estada de 3 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
ryoma
Viatge en grup
6 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
対応も良く、外観、フロントも綺麗なのでいいホテルだと思います。
ryoma
Estada d’1 nit (maig 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
hiroshi
18 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hiroshi
Estada d’1 nit (abr. 2020)
10/10, Excel·lent
hiroshi
13 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hiroshi
Estada de 3 nits (abr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 d’abr. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 d’abr. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
10 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
miki
7 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
miki
Estada de 5 nits (març 2020)
6/10, Acceptable
Masahiro
Viatge de negocis
5 d’abr. de 2020
Masahiro
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
KATSUTOSHI
Viatge en família
4 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KATSUTOSHI
Estada d’1 nit (abr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
29 de març de 2020
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
まあまあ良いけど、、、
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
HYOMIN
29 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
좋았습니다.
HYOMIN
Estada de 20 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
MISA
Viatge en família
29 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
リピートさせていただいてます
MISA
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Takijiri
Viatge en família
27 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
満足
Takijiri
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
MARIKO
Viatge en família
27 de març de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARIKO
Estada d’1 nit (març 2020)
4/10, Deficient
yoshiyuki
Viatge de negocis
27 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
yoshiyuki
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
katumi
Viatge en família
27 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
katumi
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
また利用したい
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Erika
26 de març de 2020
Erika
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)









