Kyo-no-yado Enishi
Casa d'hostes amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Kawaramachi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kyo-no-yado Enishi





Serveis populars
El preu actual és de 59 €
20 d’ag. - 21 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors (for 3 Guests)

Habitació tradicional, no fumadors (for 3 Guests)
El més destacat
Aire condicionat
Cuina bàsica
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals tradicional, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals tradicional, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Cuina bàsica
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Barri de Sakyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 164 opinions
Preu actual: 279 €
4 d’ag. - 5 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

263, Ameyacho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 540-0029
Sobre aquest allotjament
Kyo-no-yado Enishi
Allotjaments similars

Sakura Terrace The Atelier
Sakura Terrace The Atelier
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Microones
8.8 de 10, Excel·lent, 955 opinions
Preu actual: 30 €
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 1000 JPY per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Kyo-no-yado Enishi Kyoto
Kyo no yado Enishi
Kyo-no-yado Enishi Kyoto
Kyo-no-yado Enishi Guesthouse
Kyo-no-yado Enishi Guesthouse Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Kyo-no-yado Enishi
Opinions
8,4
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de març de 2025
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Johann
9 de gen. de 2023
Johann
6/10, Acceptable
AKIKO
16 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
民泊かユースホステルと考えよう!
AKIKO
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
YOSUKE
20 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOSUKE
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
14 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Kinson
23 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kinson
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
さくら, 千葉県
10 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
京都駅前のアットホームな宿
さくら
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
Dennis
29 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Zen location
Dennis
Estada de 7 nits (juny 2017)
10/10, Excel·lent
도도
15 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
정말 좋아요!! 실속있는 숙박시설!
도도
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Malcolm , Brisbane Australia
12 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació