Kiraku Kyoto Aneyakoji
Ryokan a Kyoto i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Shijo
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kiraku Kyoto Aneyakoji





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Casa tradicional

Casa tradicional
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Pati
Balcó
Menjador
Sala d'estar
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Rentadora/assecadora
També et pot agradar

Hilton Kyoto
Centre de Kyoto
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.8 de 10, Excepcional, 167 opinions
Preu actual: 232 €
6 de jul. - 7 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

118 Shikiami-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8261
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 230 opinions
Preu actual: 129 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 5 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Kiraku Kyoto Aneyakoji Nazuna Kyoto Aneyakoji Guesthouse
Kiraku Aneyakoji Nazuna Aneyakoji Guesthouse
Kiraku Kyoto Aneyakoji Nazuna Kyoto Aneyakoji
Kiraku Aneyakoji Nazuna Aneyakoji
NAZUNA Kyoto Aneyakoji tei ~Warmth Functional~
Kiraku Kyoto Aneyakoji Nazuna
Kiraku Kyoto Aneyakoji Kyoto
Kiraku Kyoto Aneyakoji Ryokan
Kiraku Kyoto Aneyakoji Ryokan Kyoto
Kiraku Kyoto Aneyakoji (Nazuna Kyoto Aneyakoji)
Preguntes freqüents
Opinions: Kiraku Kyoto Aneyakoji
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas, Nuneaton
Viatge en grup
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yara, plant city
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yara
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shay
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shay
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bryan
Viatge en grup
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bryan
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Albert
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Albert
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kirk
Viatge en família
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kirk
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Vannesa
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vannesa
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Harrison
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
No hot water but gorgeous
Harrison
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en família
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Kyle
Viatge en parella
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyle
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Jibraan
23 de febr. de 2024
Jibraan
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Gahyeon
30 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gahyeon
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Jordan
Viatge en parella
20 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jordan
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Matthew
Viatge en família amb nens petits
3 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Matthew
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Rowillande
Viatge en família
25 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rowillande
10/10, Excel·lent
Taha
Viatge en grup
14 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Taha
10/10, Excel·lent
MIJU
Viatge en família
6 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MIJU
Estada de 2 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Jenny
16 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jenny
Estada de 4 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Chad
31 d’oct. de 2021
Chad
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
14 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Jon Dyhre
2 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jon Dyhre
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Ray
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ray
Estada de 3 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Vincent
15 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Authentique et cosy
Vincent
Estada d’1 nit (juny 2018)