Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Torre de Kyoto
Galeria de fotos de l’allotjament Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 136 €
17 de nov. - 18 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Smart)

Habitació doble (Smart)
9,6 sobre 10
Magnífic
(22 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa tipus cascada
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(28 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Banyera profunda
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Banyera profunda
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Banyera profunda
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Banyera profunda
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Premier

Habitació amb dos llits individuals Premier
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Banyera profunda
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran
8,6 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Banyera profunda
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Combinació de dutxa i banyera
2 Banys
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors (Adjoining Room)

Habitació estàndard, no fumadors (Adjoining Room)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Combinació de dutxa i banyera
També et pot agradar

Good Nature Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 571 opinions
Preu actual: 247 €
20 de nov. - 21 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

396, Gojokarasuma, Shimogyo, Kyoto, Kyoto, 600-8418
Sobre aquest allotjament
Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo
Allotjaments similars

Hotel Gracery Kyoto Sanjo
Hotel Gracery Kyoto Sanjo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.2 de 10, Fantàstic, 1.009 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2200 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 2200 JPY.
- Sopar a l'allotjament: 4000 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
KEIO PRELIA HOTEL GOJO
KEIO PRELIA KYOTO KARASUMA GOJO
KEIO PRELIA GOJO
KEIO PRELIA HOTEL KYOTO KARASUMA GOJO Hotel
KEIO PRELIA HOTEL KYOTO KARASUMA GOJO Kyoto
KEIO PRELIA HOTEL KYOTO KARASUMA GOJO Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Nadine
Viatge en família
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nadine
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Anke
Viatge en parella
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anke
Estada de 6 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Lisa
Viatge en grup, Viatge en família
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
gabrielle
Viatge en parella
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
gabrielle
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Sebora
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sebora
Estada de 7 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Larry, Mitchell
Viatge en grup, Viatge en família
4 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Larry
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Mary
Viatge en grup
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard, Quebec
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Vianey
Viatge en família
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vianey
Estada de 4 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Michele
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michele
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Charles
Viatge en parella
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Eve
Viatge en parella
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eve
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ethan
Viatge en parella
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ethan
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Amy
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amy
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Yareli
Viatge en parella
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yareli
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Denise
Viatge en família
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Denise
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucino
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucino
Estada de 23 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
カズヒロ
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
カズヒロ
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
leonard
14 de set. de 2025
leonard
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuriko
11 de set. de 2025
Yuriko
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Luciano
Viatge en família
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luciano
Estada de 6 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
ユウコ
1 de set. de 2025
ユウコ
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Eloisa
Viatge en família amb nens petits
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eloisa
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Julie
Viatge en parella
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julie
Estada de 2 nits (ag. 2025)

















