Hotel The M’s Kyoto
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 4 minuts a peu de Carrer Kawaramachi
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel The M’s Kyoto





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (Hollywood)

Habitació amb dos llits individuals (Hollywood)
9,2 sobre 10
Fantàstic
(18 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,2 sobre 10
Fantàstic
(23 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació (Queen)

Habitació (Queen)
9,2 sobre 10
Fantàstic
(16 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Queen)

Habitació superior (Queen)
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Mitsui Garden Hotel Kyoto Station
Districte de Shimogyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 1.001 opinions
Preu actual: 125 €
15 de des. - 16 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Higashisanno 6-8-1 Higashikujo, Minami Ward, Kyoto, Kyoto, 601-8004
Sobre aquest allotjament
Hotel The M’s Kyoto
Allotjaments similars

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
9.2 de 10, Fantàstic, 1.970 opinions
Preu actual: 66 €
14 de des. - 15 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay, PayPay i Merpay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel The M's Kyoto
Hotel The M’s Kyoto Hotel
Hotel The M’s Kyoto Kyoto
Hotel The M’s Kyoto Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel The M’s Kyoto
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
14 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Joyces, East Gwillimbury
Viatge en família amb nens petits
11 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joyces
Estada de 7 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jamal
11 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jamal
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Yaozhan
Viatge en parella, Viatge en grup
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yaozhan
Estada de 5 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Anjila
Viatge en parella
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anjila
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ian
Viatge en parella
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ian
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
sandra
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sandra
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ning Choi
14 d’oct. de 2025
Ning Choi
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Nathan
14 d’oct. de 2025
Nathan
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Su Chuan
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Su Chuan
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Alan
Viatge en grup
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alan
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Crystal
10 d’oct. de 2025
Crystal
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
Viatge en parella
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Violetka, Toronto
Viatge en parella
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Violetka
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Hüseyin
Viatge en família
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hüseyin
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Diana Marcela Alcantara
Viatge en parella
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana Marcela Alcantara
Estada de 6 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Gloria Teresa
Viatge en família
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gloria Teresa
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Stephen
Viatge en parella
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Cristina
Viatge en família
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cristina
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Meggie
Viatge en família
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Meggie
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ramadevan
Viatge en parella, Viatge en família
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramadevan
Estada de 7 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nina
Viatge en parella
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Nina
Estada de 6 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Cynthia
5 de set. de 2025
Cynthia
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Teresa
28 d’ag. de 2025
Teresa
Estada de 3 nits (ag. 2025)

















