Hotel Sugicho
Ryokan amb una cafeteria i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Kawaramachi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Sugicho





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 113 €
14 de jul. - 15 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica

Habitació bàsica
9,8 sobre 10
Magnífic
(12 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
També et pot agradar

MONday Apart Premium KYOTO Station
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 426 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

172 Moriyamacho, Nakagyou-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 6040953
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Gion Shinmonso
Gion Shinmonso
- Banyera d’hidromassatge
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
8.8 de 10, Excel·lent, 80 opinions
Preu actual: 131 €
10 de jul. - 11 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 1980 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Sugicho
Hotel Sugicho Kyoto
Sugicho
Sugicho Hotel
Sugicho Kyoto
Hotel Sugicho Kyoto
Hotel Sugicho Ryokan
Hotel Sugicho Ryokan Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Sugicho
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Chiaki
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Chiaki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge en parella
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
NAKANO
Viatge en grup
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NAKANO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Clare
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clare
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
Viatge en parella
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Brandon
29 de març de 2025
Brandon
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
27 de març de 2025
Sarah
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
monique
Viatge en parella
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
monique
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
George
Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
George
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
YOSHIYUKI
Viatge en família amb nens petits
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YOSHIYUKI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
NAOMI
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
NAOMI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
fumika
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
fumika
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Yoshiaki
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshiaki
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudette
Viatge en grup
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudette
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
TAKAYUKI
3 de gen. de 2025
TAKAYUKI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
KOTA
Viatge en família amb nens petits
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KOTA
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
また泊まりたい
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
MIZUHO
15 de des. de 2024
MIZUHO
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Reina
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Reina
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
CHIEMI
Viatge en grup
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
満足
CHIEMI
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Kaori
2 de des. de 2024
Kaori
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
MIREU
27 de nov. de 2024
MIREU
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ayako
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayako
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Ryohei
Viatge en parella
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryohei
Estada d’1 nit (nov. 2024)