Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Hotel amb un restaurant, molt a prop de Carrer Kawaramachi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 72 €
14 de jul. - 15 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 11 de 11 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: standard twin room

standard twin room
Carregar totes les fotos de: Moderate Double Room (Single Use)

Moderate Double Room (Single Use)
Carregar totes les fotos de: Moderate Semi-Double Room

Moderate Semi-Double Room
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
Carregar totes les fotos de: Concept Floor Nagomi Moderate Single Room

Concept Floor Nagomi Moderate Single Room
Carregar totes les fotos de: Concept Floor Nagomi Standard Twin Room

Concept Floor Nagomi Standard Twin Room
Carregar totes les fotos de: Concept Floor Nagomi Moderate Semi-Double Room

Concept Floor Nagomi Moderate Semi-Double Room
També et pot agradar

SOWAKA
Gion
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 92 opinions
Preu actual: 663 €
22 de jul. - 23 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

59-1 Daikokucho, Kawaramachi-doru Sanjo, Kyoto, Kyoto, 604-8031
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Resol Trinity Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 734 opinions
Preu actual: 55 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1700 JPY per adult i 1700 JPY per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi-Sanjo
Hotel Resol Kawaramachi-Sanjo
Resol Kyoto Kawaramachi-Sanjo
Resol Kawaramachi-Sanjo
Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Hotel
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Kyoto
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Simon, lower Beechmont
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Simon
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Helen, Honolulu
Viatge en família amb nens petits
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions



Helen
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Lenke
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lenke
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sean
Viatge en parella
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions



Sean
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Keiichi
1 de juny de 2025
Keiichi
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jeffrey
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeffrey
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
hector abraham
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
hector abraham
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Melissa
Viatge en família
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melissa
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jane
Viatge en grup
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jane
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Carmen Helena
Viatge en família
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmen Helena
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Robyel
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robyel
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
david
Viatge en parella
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
david
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jordan
Viatge en parella
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jordan
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jordan
Viatge en parella
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jordan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Brenda
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brenda
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fiona
Viatge en família
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fiona
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
julie
Viatge en parella
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
julie
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Linda
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions


Linda
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
egor
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
egor
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anastasia
29 d’abr. de 2025
Anastasia
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ben
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ben
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
M-aw
Viatge en parella
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
M-aw
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
John
Viatge en grup
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ciele
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ciele
Estada de 2 nits (febr. 2025)