Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 8 minuts a peu de Mercat de Nishiki
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room

Standard Twin Room
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Standard Double Room

Standard Double Room
Carregar totes les fotos de: Superior Double Room

Superior Double Room
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe (For 3 people)

Habitació triple Deluxe (For 3 people)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Deluxe Triple Room

Deluxe Triple Room
També et pot agradar

Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
9.0 de 10, Fantàstic, 784 opinions
Preu actual: 81 €
8 de des. - 9 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

371, Rokkaku-cho, Shinmachidori, Kyoto, Kyoto, 604-8212
Sobre aquest allotjament
Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei
Allotjaments similars

Hotel Gracery Kyoto Sanjo
Hotel Gracery Kyoto Sanjo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.2 de 10, Fantàstic, 1.006 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2420 JPY per persona (preu aproximat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL VISTA PREMIO Nagomitei
VISTA PREMIO KYOTO Nagomitei
VISTA PREMIO Nagomitei
HOTEL VISTA PREMIO KYOTO
Vista Premio Kyoto Nagomitei
Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei Hotel
Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei Kyoto
Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup, Viatge en família
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Aiswaryalakshmi
Viatge en grup
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aiswaryalakshmi
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kaori
Viatge en parella
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Kaori
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Andre
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mika
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mika
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
myriam
Viatge en família
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
myriam
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
YASUKO
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YASUKO
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Yusuke
Viatge de negocis
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yusuke
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tais
Viatge en parella
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Tais
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Francisco
Viatge en parella
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
Viatge en família amb nens petits
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rodrigo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Kevin
30 de juny de 2025
Kevin
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ellen
Viatge en grup
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highly recommended
Ellen
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yuzuki
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuzuki
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yusuke
Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yusuke
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alphonse
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alphonse
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Minh
Viatge en família
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Minh
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gesualdo
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gesualdo
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
用飯店名字導航時要注意

Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuka
23 de febr. de 2025
Yuka
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
yoshihide
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yoshihide
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
PEI HUNG
Viatge en família amb nens petits
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PEI HUNG
Estada d’1 nit (gen. 2025)

















