HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Torre de Kyoto
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 34 €
31 d’ag. - 1 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,8 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Queen)

Habitació superior (Queen)
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, accessible

Habitació amb dos llits individuals, accessible
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(31 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior (For 2 Guests)

Habitació amb dos llits individuals superior (For 2 Guests)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació (Queen)

Habitació (Queen)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
També et pot agradar

Oriental Hotel Kyoto Rokujo
Districte de Shimogyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.001 opinions
Preu actual: 49 €
29 d’ag. - 30 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7, 7-5, 7-6, Higashikujo Kitakarasumacho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8017
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
9.2 de 10, Fantàstic, 1.757 opinions
Preu actual: 56 €
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay, PayPay i Merpay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
GARNET HOTEL Kyoto Station
GARNET HOTEL
GARNET Kyoto Station
THE GARNET HOTEL -Kyoto Station-
M’s Est Kyoto Station Kyoto
HOTEL M's EST KYOTO STATION SOUTH
HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH Hotel
HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH Kyoto
HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Mei
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Mei
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
NORIKO
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
NORIKO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Mario
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Sandra
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Sandra
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Suneeporn
Viatge en parella
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Suneeporn
Estada de 4 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Elvis
13 de jul. de 2025
Elvis
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kylee
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kylee
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Lissette
Viatge en família
1 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lissette
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Kimberly
Viatge en família
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimberly
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
Viatge en família
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
David
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
David
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
raul, Bloomington
13 de juny de 2025
raul
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Ying
Viatge en família
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ying
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Nicolle
11 de juny de 2025
Nicolle
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Shoji
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shoji
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Craig
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Craig
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Adriana
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adriana
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Sijeong
2 de juny de 2025
Sijeong
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco, Beverly Hills
Viatge en parella
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Francisco
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Amanda
29 de maig de 2025
Amanda
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Edward
24 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Edward
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
EDHER GEOVANNY VAZQUEZ
Viatge en família amb nens petits
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
EDHER GEOVANNY VAZQUEZ
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Merry
Viatge en parella
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Merry
Estada de 2 nits (maig 2025)