HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 10 minuts a peu de Torre de Kyoto
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 15 de 15 habitacions
Carregar totes les fotos de: Accessible Twin Room

Accessible Twin Room
Carregar totes les fotos de: Habitació (Queen)

Habitació (Queen)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Queen)

Habitació superior (Queen)
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(34 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, accessible

Habitació amb dos llits individuals, accessible
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior (For 2 Guests)

Habitació amb dos llits individuals superior (For 2 Guests)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,8 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Superior Queen Room

Superior Queen Room
Carregar totes les fotos de: Queen Room

Queen Room
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
També et pot agradar

The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu
Districte de Higashiyama
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 142 opinions
Preu actual: 639 €
9 de gen. - 10 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7, 7-5, 7-6, Higashikujo Kitakarasumacho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8017
Sobre aquest allotjament
HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH
Allotjaments similars

Hotel The M’s Kyoto
Hotel The M’s Kyoto
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bugaderia
- Servei de neteja
9.4 de 10, Excepcional, 688 opinions
Preu actual: 30 €
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay, PayPay i Merpay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
GARNET HOTEL Kyoto Station
GARNET HOTEL
GARNET Kyoto Station
THE GARNET HOTEL -Kyoto Station-
M’s Est Kyoto Station Kyoto
HOTEL M's EST KYOTO STATION SOUTH
HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH Hotel
HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH Kyoto
HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
9,4
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
17 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Jim Kam Wa
Viatge en família
13 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jim Kam Wa
Estada de 2 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Elizanjela
Viatge en parella
8 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizanjela
Estada de 4 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Tyrese, Plantation
Viatge en parella
8 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tyrese
Estada de 5 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
supot
23 de nov. de 2025
supot
Estada de 4 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Sarah
22 de nov. de 2025
Sarah
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
JOSE
Viatge en família
20 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSE
Estada de 6 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Nancy
Viatge en parella
17 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nancy
Estada de 6 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Yuwen
17 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuwen
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Vicente
Viatge en família
15 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vicente
Estada de 5 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicole
13 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicole
Estada de 5 nits (nov. 2025)
6/10, Acceptable
Bo Jane
Viatge en grup
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Bo Jane
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Bernie
Viatge en parella
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernie
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Lusi
Viatge en parella
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lusi
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Vincent
Viatge en parella
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vincent
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Ka Wah
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ka Wah
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Sharon, Rancho Santa Margarita
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sharon
Estada de 2 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Eric
Viatge en parella
28 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Eric
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Haesook
25 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Haesook
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Herman
Viatge en parella
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Herman
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Joseph, Welcome Bay, Tauranga
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Joseph
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Dean
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dean
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Eleanor
Viatge en parella
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eleanor
Estada de 3 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Silvia
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Silvia
Estada de 2 nits (set. 2025)

















