HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 10 minuts a peu de Torre de Kyoto
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 103 €
9 de nov. - 10 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 15 de 15 habitacions
Carregar totes les fotos de: Accessible Twin Room

Accessible Twin Room
Carregar totes les fotos de: Habitació (Queen)

Habitació (Queen)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Queen)

Habitació superior (Queen)
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(32 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, accessible

Habitació amb dos llits individuals, accessible
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior (For 2 Guests)

Habitació amb dos llits individuals superior (For 2 Guests)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,8 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Superior Queen Room

Superior Queen Room
Carregar totes les fotos de: Queen Room

Queen Room
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
També et pot agradar

Fauchon Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 222 opinions
Preu actual: 356 €
5 de nov. - 6 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7, 7-5, 7-6, Higashikujo Kitakarasumacho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8017
Sobre aquest allotjament
HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH
Allotjaments similars

Hotel The M’s Kyoto
Hotel The M’s Kyoto
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
9.4 de 10, Excepcional, 667 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay, PayPay i Merpay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
GARNET HOTEL Kyoto Station
GARNET HOTEL
GARNET Kyoto Station
THE GARNET HOTEL -Kyoto Station-
M’s Est Kyoto Station Kyoto
HOTEL M's EST KYOTO STATION SOUTH
HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH Hotel
HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH Kyoto
HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Vincent
Viatge en parella
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vincent
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Ka Wah
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ka Wah
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Sharon, Rancho Santa Margarita
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sharon
Estada de 2 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Eric
Viatge en parella
28 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Eric
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Haesook
25 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Haesook
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Herman
Viatge en parella
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Herman
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Joseph, Welcome Bay, Tauranga
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Joseph
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Dean
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dean
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Eleanor
Viatge en parella
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eleanor
Estada de 3 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Silvia
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Silvia
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
Viatge de negocis
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 7 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nirmalie, Hawthorne
Viatge en família
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Nirmalie
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Emmalinda
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Emmalinda
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuhan
Viatge en família
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuhan
Estada de 10 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Erik
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erik
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge en parella
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicolas
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Koji
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Koji
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
SHINO
Viatge en família
22 d’ag. de 2025
SHINO
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge en parella, Viatge en grup, Viatge en família
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada de 14 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
hiroshi
15 d’ag. de 2025
hiroshi
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Evelyn
Viatge en família
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Evelyn
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Yumiko
Viatge en família
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yumiko
Estada de 7 nits (jul. 2025)

















