Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(11 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Televisió digital
També et pot agradar

The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu
Districte de Higashiyama
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 122 opinions
Preu actual: 607 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

66 Ayaomiyacho Shimogyo Ward, Kyoto, Kyoto, 600-8383
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL MELDIA SHIJO OMIYA
Meldia Kyoto Shijo Omiya Kyoto
HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA Hotel
HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA Kyoto
HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
モトミ
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
モトミ
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yusuke
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusuke
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel, Ponce
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miguel
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
???
Viatge de negocis
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ただし
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ただし
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yusuke
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusuke
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yusuke
5 de març de 2025
Yusuke
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
shingo
25 de febr. de 2025
shingo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
たくや
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
たくや
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
misao
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
misao
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rumi
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rumi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Ana Jezabel
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Recomendable
Ana Jezabel
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de gen. de 2025


Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
四条大宮駅近くで便利
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
MIZUKI
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MIZUKI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
marin
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
marin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
あけみ
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
あけみ
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
MUTSUKO
4 de gen. de 2025
MUTSUKO
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
HIROYUKI
19 de des. de 2024
Qu è li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HIROYUKI
Estada de 2 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Hironori
12 de des. de 2024
Hironori
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
??
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
ヨシエ
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ヨシエ
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
MASUMI
Viatge en parella
25 de nov. de 2024
MASUMI
Estada de 2 nits (nov. 2024)