Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Carrer Kawaramachi
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
7,8 sobre 10
Bé
(18 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits dobles

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits dobles
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Universal Twin Room

Universal Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Corner Twin Room

Corner Twin Room
També et pot agradar

Hotel The Celestine Kyoto Gion
Gion
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
9.4 de 10, Excepcional, 999 opinions
Preu actual: 269 €
11 de des. - 12 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

337 Shimogyouku Shoumen Tsuu Kiyachou, Higashiiri Kitagawa Kagiyachou, Kyoto, Kyoto, 600-8126
Sobre aquest allotjament
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s
Allotjaments similars

APA Hotel Kyoto Eki Horikawadori
APA Hotel Kyoto Eki Horikawadori
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 1.013 opinions
Preu actual: 60 €
11 de des. - 12 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay, PayPay i Merpay.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL GLAD ONE SHICHIJO
GLAD ONE KYOTO SHICHIJO
GLAD ONE SHICHIJO
HOTEL GLAD ONE KYOTO SHICHIJO
Glad One Kyoto Shichijo By M’s
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M's
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s Hotel
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s Kyoto
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s
8,6
Excel·lent
9,2
Neteja
7,8
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
11 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en parella
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Ritik
Viatge en parella
9 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ritik
Estada de 4 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Denise
Viatge en parella
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Denise
Estada de 7 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Luciano
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Luciano
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Nilüfer
Viatge en família
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nilüfer
Estada de 12 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Nathalie
19 d’oct. de 2025
Nathalie
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Steven
17 d’oct. de 2025
Steven
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Adriana
Viatge en família
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adriana
Estada de 6 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Kazuhide
Viatge en família
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazuhide
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Victor
14 d’oct. de 2025
Victor
Estada de 4 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
John
Viatge en parella
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Nikita
Viatge en parella
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nikita
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Thanh Van
Viatge en parella
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions



Thanh Van
Estada de 11 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Roxanne
Viatge en parella
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Roxanne
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Rosa
Viatge en grup
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosa
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Mathilde
Viatge en parella
29 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mathilde
Estada de 2 nits (set. 2025)
2/10, Horrible
kimberly
Viatge en família
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
kimberly
Estada de 4 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Aime
12 de set. de 2025
Aime
Estada de 4 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Marilou
Viatge en parella
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marilou
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Kat
Viatge en família
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kat
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nya
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nya
Estada de 6 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
HELEN
Viatge en parella
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HELEN
Estada de 4 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Joshua
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Joshua
Estada de 5 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Mesut
1 d’ag. de 2025
Mesut
Estada de 3 nits (jul. 2025)

















