Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Gion Koh - Hostel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 62 €
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació triple (Standard)

Habitació triple (Standard)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació, bany privat (Family)

Habitació, bany privat (Family)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bany privat independent
Banyera i dutxa independents
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (Japanese Style)

Habitació amb dos llits individuals (Japanese Style)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Group Room, 2F for 4 people)

Habitació tradicional (Group Room, 2F for 4 people)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Un vàter amb bidet electrònic
Bullidora elèctrica
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 677 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

475 Shimogawaracho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0825
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo
Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 399 opinions
Preu actual: 46 €
19 d’ag. - 20 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Gion Koh Hostel Kyoto
Gion Koh Hostel
Gion Koh Kyoto
Gion Koh
Gion Koh - Hostel Kyoto
Gion Koh - Hostel Hostel/Backpacker accommodation
Gion Koh - Hostel Hostel/Backpacker accommodation Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Gion Koh - Hostel
Opinions
9,4
Magnífic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
SUNGEUN
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SUNGEUN
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
YARITZA
Viatge en família amb nens petits
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YARITZA
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
ジュンコ
Viatge en família
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
ジュンコ
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Jill
Viatge en família
15 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A highlight of our visit to Kyoto
Jill
Estada de 4 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Andrea
Viatge en família
21 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Alejandro
13 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alejandro
Estada de 4 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Kojima
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup
24 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kojima
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Sophie
Viatge en família
29 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sophie
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
SACHI
10 de febr. de 2023
SACHI
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
HACHIKI
13 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
HACHIKI
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
あやの
Viatge en grup
14 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
あやの
Estada de 3 nits (des. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
10 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Hirosi
4 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
旅ずきん
Hirosi
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Michel
8 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michel
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
27 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de març de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice experience
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
KK
9 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
清潔で快適
KK
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Yuwen
30 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yuwen
8/10, Bo
Kayleigh, Brisbane, Australia
16 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice and quiet stay in Gion
Kayleigh
Estada de 4 nits (gen. 2018)