Fullsfar Hotel
Hotel a Kyoto i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Santuari Yasaka
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fullsfar Hotel





Opinions
5,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica

Habitació bàsica
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama
Districte de Higashiyama
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.2 de 10, Fantàstic, 201 opinions
Preu actual: 93 €
20 d’ag. - 21 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4-chome, Bishamon-cho 44-41, Kyoto, Kyoto, 605-0812
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL LiVEMAX Kyoto Nijojo-kita
HOTEL LiVEMAX Kyoto Nijojo-kita
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
7.8 de 10, Bé, 130 opinions
Preu actual: 29 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Fullsfar Hotel Hotel
Fullsfar Hotel Kyoto
Fullsfar Hotel Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Fullsfar Hotel
Opinions
5,8
4,8/10
Neteja
4,8/10
Personal i servei
3,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nathan
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Nathan
Estada de 4 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
??
Viatge en parella
20 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Sakurai
15 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sakurai
Estada d’1 nit (ag. 2024)