Ariston Hotel Kyoto Jujo

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Kawaramachi

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Ariston Hotel Kyoto Jujo

Exterior
Servei de l'allotjament
Esmorzar diari d'estil bufet (1740 JPY per persona)
Interior de l'entrada
Restaurant

Opinions

8,6 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Bar
  • Aparcament disponible
  • Esmorzar disponible
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia
El preu actual és de 40 €
15 de set. - 16 de set.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació doble

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni

Habitació amb dos llits individuals

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits individuals grans

Standard Double

  • Capacitat per a 2

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
23, Kamitoba Kanjinbashicho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8112

Què hi ha als voltants

  • Seu Mundial de Nintendo - 6 minuts a peu - 0.5 km
  • Carrer Kawaramachi - 6 minuts a peu - 0.5 km
  • Santuari Fushimi Inari - 17 minuts a peu - 1.5 km
  • Torre de Kyoto - 3 minuts en cotxe - 2.3 km
  • Temple Kiyomizu - 6 minuts en cotxe - 4.2 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Tobakaido: 12 min a peu
  • Estació de Jujo: 4 min a peu
  • Aeroport d'Osaka-Itami (ITM): a 43 min en cotxe

Restaurants

  • ‪インド・ネパール料理 ニューアンナプルナ 十条店 - ‬4 minuts a peu
  • ‪来来亭 - ‬5 minuts a peu
  • ‪ドミノ・ピザ - ‬5 minuts a peu
  • ‪ラーメン藤本店 - ‬1 minuts a peu
  • ‪ANTEROOM MEALS - ‬9 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Ariston Hotel Kyoto Jujo

Hotel a prop de Carrer Kawaramachi
Una terrassa, un jardí i servei de bugaderia i tintoreria són només algunes de les comoditats que ofereix Ariston Hotel Kyoto Jujo. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un bar i un restaurant a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), bicicletes de lloguer i aparcament (de pagament)
  • Magatzem d'equipatge, ordinadors disponibles i sala de banquets
  • Servei de recepció obert les 24 hores, ascensor i màquina expenedora
Característiques de l'habitació
Les 109 habitacions tenen avantatges com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i habitacions insonoritzades.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen banyeres profundes i bidets
  • Frigorífics, bullidores elèctriques i calefacció

Idiomes

Xinès (mandarí), anglès i japonès.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament les instal·lacions (1500 JPY per dia)
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:30 a 09:30: 1740 JPY per adult i 1190 JPY per nen
  • Un bar
  • Un restaurant

Activitats

  • Lloguer de bicicletes

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Microones compartit
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Sala d'ordinadors

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets
  • Sala de recepcions

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera profunda
  • Bidet
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Frigorífic
  • Minibar

Altres

  • Aire condicionat
  • Calefacció
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Some room names indicate varying check-in times, which override standard check-in and check-out hours.​

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia (però sí animals de servei, sense cap càrrec addicional)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1740 JPY per adult i 1190 JPY per nen (preu aproximat).
  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1500 JPY per dia.
  • Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients

L’allotjament també es coneix com a

Ariston Hotel Jujo
Ariston Kyoto Jujo
Ariston Jujo
Ariston Hotel Kyoto Jujo Hotel
Ariston Hotel Kyoto Jujo Kyoto
Ariston Hotel Kyoto Jujo Hotel Kyoto

Preguntes freqüents

Ariston Hotel Kyoto Jujo accepta animals de companyia?

No, només s'admeten animals de servei a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Ariston Hotel Kyoto Jujo?

Amb data 15 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Ariston Hotel Kyoto Jujo el dia 15 de set. de 2025 són d'almenys 40,48 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Ariston Hotel Kyoto Jujo?

Hi ha aparcament disponible per 1500 JPY per dia. Hi ha places d'aparcament limitades a disposició dels clients.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Ariston Hotel Kyoto Jujo?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Ariston Hotel Kyoto Jujo?

Registre de sortida: 10:00.

On es troba Ariston Hotel Kyoto Jujo?

Aquest hotel es troba a Barri de Minami i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Riu Kamo i Carrer Kawaramachi. Santuari Fushimi Inari i Torre de Kyoto també són a menys de 3 km. Estació de Jujo és a 4 min a peu i Estació de Kujo, a 13 min.

Opinions: Ariston Hotel Kyoto Jujo

Opinions

8,6

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 47 de 102 opinions
Puntuació 8: Bo. 38 de 102 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 11 de 102 opinions
Puntuació 4: Deficient. 6 de 102 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 102 opinions

8,6/10

Neteja

8,8/10

Personal i servei

8,0/10

Comoditats

8,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Yoji

Estada de 2 nits (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Hasegawa

Estada de 3 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

KATSUHIKO

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
お世話になりました。 全体的に良かったと思います。 また京都に行くときは、お世話になりたいと思います。
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

??

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
よかった
Estada de 2 nits (juny 2025)

8/10, Bo

montree

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
うまく言えないけど❗️宿泊できてよかった、良いホテルだと思います。また来年も泊まりに来てます。
Estada de 2 nits (juny 2025)

8/10, Bo

Naohisa

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)

4/10, Deficient

Shigetaka

Què no li ha agradat: Comoditats
フロントの方の対応がよくなかったです
Estada d’1 nit (maig 2025)

4/10, Deficient

Kristin

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Styr unna

Utrolig urenslig og lite rom. Anbefaler ikke dette hotellet. Glad det bare var for to netter.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Tong Hin

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Mustafa

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff are friendly and helpful. Metro station was close to the hotel. The room was pretty small and could have been cleaner.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

ilkay

Estada d’1 nit (abr. 2025)

4/10, Deficient

Ng Hoi

Viatge en grup
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
I recently stayed at your hotel for 4 days and 3 nights, and I would like to express my dissatisfaction with several aspects of my experience. Firstly, I noticed that the housekeeping staff only changed the towels and emptied the rubbish bin during cleaning but did not fold the bed sheets. While I completely understand that it is standard practice in most hotels not to change bed sheets daily, it is also common for hotel staff to at least tidy and fold the bed sheets each day. This lack of attention to detail made the room feel untidy and below the standard I have experienced in other hotels. Secondly, I encountered bugs in the room and bathroom during my stay. For two consecutive nights, I noticed small insects resembling spiders. This was both unsettling and unhygienic, making it difficult for me to feel comfortable during my stay. Lastly, the breakfast buffet was disappointing due to the limited variety of food available. While the price of the buffet was reasonable and comparable to other hotels, the selection of food was insufficient and did not meet expectations. Overall, my experience at your hotel was disappointing, and I did not enjoy my stay. Based on these issues, I would not recommend this hotel to others. I hope you can address these concerns to improve the experience for future guests.

8/10, Bo

masae

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
床のカーペットの汚れが気になりました。 土足で利用する人が多いのと、カーペットの掃除の仕方が難しいのだと推察します。カーペットは洗剤を使用しての清掃をすると、ふき取りや乾燥を確認しずらいですよね。
Estada d’1 nit (abr. 2025)

6/10, Acceptable

???

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
치약/칫솔/빗 없음 챙겨가셈 평범한 비지니스 호텔임 가라스마선이 근처라 교통편은 확실한편/나와서 2분거리에 로손 무난한듯 근데 호텔 방 벽에 세로로 금가있어서 히익 하긴 함
Estada de 2 nits (març 2025)

8/10, Bo

Jorge

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Rooms were nice and spacious. Pillows were flatter than pancakes, room cleaning was limited to just a towel change. Lobby smelled of cigarettes and as a result was not a welcoming attire to arrive to after a long day is sightseeing. Water pressure in shower was amazing and laundry machines available on floor which was handy. Location was decent in that it was close-ish to train station and a short walk to Fushimi Inara Taisha a shrine, everything else was a hike.
Estada de 4 nits (març 2025)

8/10, Bo

SHOUKO

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (març 2025)

8/10, Bo

Hironobu

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (març 2025)

8/10, Bo

Sony

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cool
Estada de 3 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Cesar

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Very helpful and friendly staff. Only downside was the carpeting. It had stains
Estada de 6 nits (març 2025)

8/10, Bo

Takerou

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
車でのアクセスはしやすいので車で旅行される方はぜひ!
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

shigeyuki

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Tomoyo

Viatge en família amb nens petits
・カーペットのシミが気になった ・こどものナイトウェアがなかった
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Christophe

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bathroom little small but functional.
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

takashi

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
場所も地下鉄の駅から近いですし、朝食が充実していて良かったです。
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

atsushi

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

滞在した感想

大雪で帰れなくなり、急遽宿泊となりましたが、気持ち良く泊まることができました。 自販機がフロアにあり、価格も高くなくありがたいと思いました。 また京都旅行で利用してみたいと思います。
Estada d’1 nit (febr. 2025)