Hotel O Nan Berlian Inn
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 8 minuts a peu de Centre Comercial Beachwalk
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel O Nan Berlian Inn





Opinions
5,8 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 5 €
taxes i impostos inclosos
11 de gen. - 12 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Escriptori
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Escriptori
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Standard Double
Standard Twin
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Benesari, Kuta, Kuta, Bali, 80361
Sobre aquest allotjament
Hotel O Nan Berlian Inn
Allotjaments similars

Swandewi Homestay
Swandewi Homestay
- Wifi gratuïta
- Bugaderia
- Servei d'habitacions
5.6 de 10, 53 opinions
Preu actual: 4 €
taxes i impostos inclosos
19 de gen. - 20 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
OYO 2184 Nan Berlian Inn Kuta
OYO 2184 Nan Berlian Inn Hotel
OYO 2184 Nan Berlian Inn Hotel Kuta
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel O Nan Berlian Inn
5,8
5,6
Neteja
8,0
Comoditats
6,6
Personal i servei
6,0
Respecte al medi ambient
5,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 19 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Meauyie
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Meauyie
Estada de 8 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
DEVAL HEMANTKUMAR
11 d’ag. de 2025
DEVAL HEMANTKUMAR
Estada de 6 nits (ag. 2025)
2/10, Horrible
Selina
12 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Selina
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Yuka
19 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuka
Estada d’1 nit (juny 2024)
2/10, Horrible
Lukas
14 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lukas
Estada de 3 nits (set. 2023)
4/10, Deficient
Nils
16 d’ag. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nils
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
6 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)








