Galeria de fotos de l’allotjament Bakung Sari Resort and Spa





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,6 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
7,6 sobre 10
Bé
(19 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Singasari, Kuta, Bali, 80361
Sobre aquest allotjament
Bakung Sari Resort and Spa
Allotjaments similars

Berlian Beach Inn Kuta
Berlian Beach Inn Kuta
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 31 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 50000 IDR per adult i 50000 IDR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Bakung
Bakung Sari
Bakung Sari Kuta
Bakung Sari Resort
Bakung Sari Resort Kuta
Bakung Sari Resort And Spa Bali/Kuta
Bakungsari Hotel Kuta
Bakung Sari Resort Spa
Bakung Sari And Spa Kuta
Bakung Sari Resort and Spa Kuta
Bakung Sari Resort and Spa Hotel
Bakung Sari Resort and Spa Hotel Kuta
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Bakung Sari Resort and Spa
7,2
Bo
6,8
Neteja
7,6
Ubicació
7,6
Personal i servei
6,8
Respecte al medi ambient
6,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 12 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Scott
Viatge en parella
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Scott
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
MANABU
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal ·lacions
MANABU
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
John esguerra
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats

John esguerra
Estada de 6 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
SUMIKO
19 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SUMIKO
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
YOSUKE
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
YOSUKE
Estada de 11 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
wakao
22 de juny de 2025
wakao
Estada de 7 nits (juny 2025)
8/10, Bo
KEIICHIRO
13 de juny de 2025
KEIICHIRO
Estada de 8 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Halima
Viatge en parella
12 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Halima
Estada de 13 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Lisa
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kristen
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristen
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Yasuharu
31 de maig de 2025
Yasuharu
Estada de 20 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Pandu
25 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pandu
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Matthew
22 de maig de 2025
Matthew
Estada de 7 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Serina
11 de maig de 2025
Serina
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Eri
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eri
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Roxane
28 d’abr. de 2025
Roxane
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rose
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rose
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Muhamad
8 d’abr. de 2025
Muhamad
Estada de 9 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
james barrie hugh
Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
james barrie hugh
Estada de 13 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
al
Viatge en família
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
al
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I keep coming back
Jennifer
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sogo
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sogo
Estada de 4 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Andrew
3 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 19 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
TOSHIYA
28 de febr. de 2025
TOSHIYA
Estada de 15 nits (febr. 2025)