Observatori Mizushima de la Skyline de Washuzan - 9 minuts en cotxe - 6.0 km
Museu d'Art de la Ciutat de Kurashiki - 11 minuts en cotxe - 7.7 km
Museu d'Art Ohara - 12 minuts en cotxe - 8.0 km
Mitsui Outlet Park Kurashiki - 12 minuts en cotxe - 9.0 km
Carrer dels Jeans de Kojima - 16 minuts en cotxe - 12.4 km
Com moure’s per la zona
Okayama Kurashiki Station: 26 min en cotxe
Aeroport d’Okayama (OKJ): a 57 min en cotxe
Restaurants
とらや - 6 minuts a peu
よかろう焼肉飯店 - 2 minuts a peu
BAR TAKEMOTO - 3 minuts a peu
ARCO - 4 minuts a peu
水島ホルモン - 4 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Super Hotel Inn Kurashiki Mizushima
Aspectes destacats de l'allotjament
Super Hotel Inn Kurashiki Mizushima ofereix comoditats com ara unes aigües termals cobertes (onsen d'estil japonès) i servei de bugaderia i tintoreria. Per descansar i relaxar-te, visita les aigües termals o minerals. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
Aparcament sense assistència gratis
Bicicletes de lloguer, ascensor i magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
Totes 152 habitacions disposen de comoditats com ara aire condicionat, així com altres serveis i instal·lacions, per exemple, wifi gratuïta.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
Vàters amb bidet electrònic, combinacions de dutxa i banyera i articles de tocador gratuïts
Televisors de pantalla plana amb canals digitals
Bullidores elèctriques, calefacció i servei de neteja diari
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament gratuït fora de les instal·lacions a 100 metres
Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions
Activitats
Lloguer de bicicletes
Spa complet
Per a famílies
Bugaderia
Comoditats
Bugaderia
Magatzem d'equipatge
Servei de recepció durant un horari limitat
Serveis per als clients
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Spa complet
Aigües termals cobertes (onsen) públiques
Aigües termals o minerals
Spa obert cada dia
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Ascensor
Més serveis
Allotjament lliure de fum
Serveis de l’habitació
Dormitori
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Tovalloles
Vàter amb bidet electrònic
Entreteniment
Pel·lícules de pagament
Televisor de pantalla plana amb canals digitals
Menjar i beguda
Bullidora elèctrica
Altres
Aire condicionat
Calefacció
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Registre de sortida sense contacte
Instruccions especials d’entrada
L'horari de la recepció és el següent: 07:00-00:00, cada dia
La recepció compta amb personal durant un horari limitat
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Guests must be at least 20 years of age to stay in a smoking room.
Mètodes d’accés
Recepció (horari limitat)
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia (però sí animals de servei, sense cap càrrec addicional)
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Els nens de fins a 5 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Super Hotel Inn Kurashik
Super Hotel Inn Kurashiki
Super Inn Kurashiki Mizushima
Super Hotel Inn Kurashiki Mizushima Hotel
Super Hotel Inn Kurashiki Mizushima Kurashiki
Super Hotel Inn Kurashiki Mizushima Hotel Kurashiki
Preguntes freqüents
Super Hotel Inn Kurashiki Mizushima accepta animals de companyia?
No, només s'admeten animals de servei a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Super Hotel Inn Kurashiki Mizushima?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament; també es pot aparcar als voltants sense cap cost.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Super Hotel Inn Kurashiki Mizushima?
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.
A quina hora es fa el registre de sortida a Super Hotel Inn Kurashiki Mizushima?
Registre de sortida: 10:00.
Opinions: Super Hotel Inn Kurashiki Mizushima
Opinions
7,6
Bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 2 de 8 opinions
10-Excel·lent
2
Puntuació 8: Bo. 4 de 8 opinions
8-Bo
4
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 8 opinions
6-Acceptable
1
Puntuació 4: Deficient. 0 de 8 opinions
4-Deficient
0
Puntuació 2: Horrible. 1 de 8 opinions
2-Horrible
1
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
KATSUHIKO
Viatge de negocis
3 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KATSUHIKO
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
24 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
宿泊費に駐車料金、朝食もついていてとてもお得でした。お風呂も男女入れ替えでしたがよかったです
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
6/10, Acceptable
SIGEHARU
6 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
SIGEHARU
Estada d’1 nit (jul. 2021)
2/10, Horrible
takayuki
Viatge de negocis
28 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
壁が薄すぎて、隣の音、話声が聞こえて不快だった。
takayuki
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
masanori
22 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
masanori
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
KOU
Viatge en família
5 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KOU
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
YASUO
Viatge de negocis
31 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YASUO
Estada de 2 nits (des. 2020)
8/10, Bo
ひろ, 高知県
Viatge en parella
1 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions