Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament KajaNe Tulamben





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Vil·la, 1 dormitori, piscina privada, vistes al jardí

Vil·la, 1 dormitori, piscina privada, vistes al jardí
El més destacat
Balcó o pati
Piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit doble

Suite, 1 llit doble
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

KajaNe Street, Batu Ringgit-Tulamben, Kubu, Bali, 80853
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kubu Indah Dive & Spa Resort
Kubu Indah Dive & Spa Resort
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
9.8 de 10, Excepcional, 6 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 950000 IDR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 540000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
KajaNe Tulamben Hotel
KajaNe Tulamben Hotel Kubu
KajaNe Tulamben Kubu
KajaNe Tulamben Resort Kubu
KajaNe Tulamben Resort
KajaNe Tulamben Kubu
KajaNe Tulamben Hotel
KajaNe Tulamben Hotel Kubu
Preguntes freqüents
Opinions: KajaNe Tulamben
Opinions
9,0
Fantàstic
8,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Gerald
Viatge en parella
11 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerald
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en família
30 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Matthew
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful hidden gem!
Matthew
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Henry
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Henry
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Trænger du til ro og høj service?
Viatger verificat
Estada de 8 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Mariagrazia
29 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un vero paradiso
Mariagrazia
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Claire
29 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claire
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
David, London uk
26 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Hawa, Courbevoie
27 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hawa
Estada de 17 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Ben
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ben
Estada de 7 nits (oct. 2018)
4/10, Deficient
Anders
20 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Property in need of a makeover
Anders
Estada de 3 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Chris, Germany
1 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schönes Hotel in ruhiger Lage
Chris
Estada de 4 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Tim
24 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tim
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Tammy, melbourne
26 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tammy
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Cindy, Newport Beach
6 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beach Location
Cindy
Estada de 2 nits (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
fiona
19 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fiona
Estada de 2 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
fabien
10 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect place
fabien
Estada de 2 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
Kitt
18 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Great place!
Kitt
Estada de 3 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
Philippe
28 de juny de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Philippe
Estada de 2 nits (juny 2017)
2/10, Horrible
RUI, KOREA
1 de maig de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
가자네 계열의 호텔이 아닌듯한 낮은 퀄리티
RUI
8/10, Bo
Vanessa
8 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Privat luksus
Vanessa
10/10, Excel·lent
Anna, Darwin
26 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació