Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Desa Inn Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

745 Jalan Dato Abdul Manap, Kuala Pilah, Negeri Sembilan, 72000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Central Hotel
Central Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
8.6 de 10, Excel·lent, 44 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50.00 MYR per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 40.0 MYR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Desa Inn Hotel Hotel
Desa Inn Hotel Kuala Pilah
Desa Inn Hotel Hotel Kuala Pilah
Preguntes freqüents
Opinions: Desa Inn Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
7,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de gen. de 2025
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Winfried
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Winfried
Estada de 8 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
BOON HOCK
Viatge en família
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
BOON HOCK
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
LONG
Viatge en família
3 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LONG
Estada de 3 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
kok soon
Viatge de negocis
24 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kok soon
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Zulkiflee
Viatge en família
30 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zulkiflee
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
13 de març de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Kien Yin
Viatge en família
7 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kien Yin
Estada de 3 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Azlinda
Viatge en família
19 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great
Azlinda
Estada d’1 nit (set. 2020)
6/10, Acceptable
Zarul Amardi
Viatge en família
1 de jul. de 2020
Zarul Amardi
Estada d’1 nit (juny 2020)