Signature Hotel at Bangsar South

Allotjament de 2.5 estrelles
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 10 minuts a peu de Universitat de Malaya

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

6,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Aparcament disponible
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta
  • Serveis per a empreses

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni (Without Window)

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 13 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació amb dos llits individuals estàndard (Without Window)

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 13 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran (With Window)

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite prèmium

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Minibar
  • 16 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran i 1 llit individual

Suite executiva

El més destacat

Sala d'estar independent
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
  • 27 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran (Without Window)

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
B-10 Pantai Business Park, Off Jalan Pantai Baru, Kuala Lumpur, 59200

Què hi ha als voltants

  • Menara Telekom - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Centre Mèdic Pantai - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • El Centre Comercial Gardens - 8 minuts a peu - 0.8 km
  • Universitat de Malaya - 9 minuts a peu - 0.8 km
  • Megacentre Comercial Mid Valley - 15 minuts a peu - 1.3 km

Com moure’s per la zona

  • Mid Valley: 16 min a peu
  • Estació de Kerinchi: 4 min a peu
  • Aeroport Internacional de Kuala Lumpur (KUL): a 45 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Restoran Haslam - ‬3 minuts a peu
  • ‪Nabila Corner Restaurant - ‬3 minuts a peu
  • ‪Ali Café Tomyam Seafood - ‬4 minuts a peu
  • ‪Vitamin Factory - ‬11 minuts a peu
  • ‪Kedai Makan Pak Ya - ‬4 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Signature Hotel at Bangsar South

Hotel a prop de Megacentre Comercial Mid Valley
Signature Hotel at Bangsar South ofereix comoditats com ara una perruqueria i un centre de negocis. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Aparcament (de pagament), ascensor i caixer automàtic
  • Sala de banquets, caixa forta a la recepció i magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul, allotjament lliure de fum i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
A Signature Hotel at Bangsar South, totes les habitacions ofereixen avantatges com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen bidets i banyeres o dutxes
  • Televisors de pantalla plana amb canals prèmium
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i escriptoris

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament fora de les instal·lacions; cal reservar
  • Aparcament les instal·lacions (8 MYR per dia)

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sala de reunions

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Agafador al costat del vàter
  • Ascensor
  • Corda d'emergència al bany
  • Seient del vàter elevat
  • Taulell de cuina i aigüera a poca alçada

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2015
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Bidet
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per cable i per satèl·lit prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Minibar

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Planxa i taula de planxar

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 6 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit en efectiu de 50.00 MYR per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 8.00 MYR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

Signature Hotel Bangsar South Kuala Lumpur
Signature Hotel Bangsar South
Signature Bangsar South Kuala Lumpur
Signature Bangsar South
Signature At Bangsar South
Signature Hotel at Bangsar South Hotel
Signature Hotel at Bangsar South Kuala Lumpur
Signature Hotel at Bangsar South Hotel Kuala Lumpur

Preguntes freqüents

Signature Hotel at Bangsar South accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Signature Hotel at Bangsar South?

Hi ha aparcament disponible per 8.00 MYR per dia.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Signature Hotel at Bangsar South?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Signature Hotel at Bangsar South?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Signature Hotel at Bangsar South?

Aquest hotel es troba a Kuala Lumpur i a menys de 2 km de les atraccions següents: Universitat de Malaya i Megacentre Comercial Mid Valley. Kuala Lumpur Sentral és a 3,1 km de distància. Estació de Kerinchi és a 4 min a peu i Estació de University, a 16 min.

Opinions: Signature Hotel at Bangsar South

Opinions

6,8
Puntuació 10: Excel·lent. 7 de 56 opinions
Puntuació 8: Bo. 22 de 56 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 15 de 56 opinions
Puntuació 4: Deficient. 8 de 56 opinions
Puntuació 2: Horrible. 4 de 56 opinions

7,0/10

Neteja

7,0/10

Personal i servei

6,8/10

Comoditats

6,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

5,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

MOHD HUDA

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ok
Estada d’1 nit (ag. 2025)

4/10, Deficient

Saraspathy

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tv not working No safe Tap and towel holder broken Worst experience was when water supply was stopped while husband was having a shower. When supply resumed we had thick rusty chocolate water coming in and it stained sink and toilet!!!
Estada de 4 nits (juny 2024)

2/10, Horrible

Christian

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Avoid if you can

Booked this place for one night because of proximity to Pantai Hospital. Very disappointing. TV service was not working and hotel staff was unconcerned when advised. Generally, staff was not friendly and welcoming and seemed to have no idea of what customer service is about. Room itself was sparsely furnished, providing only the most bare essentials. Check-in took a very long time to process and staff appeared unsure of what they were doing. Will never make the mistake of staying there again.
Estada d’1 nit (oct. 2023)

6/10, Acceptable

Venkatramanan

Estada de 2 nits (des. 2022)

2/10, Horrible

WPY

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Make sure your room is clean enough before letting your customer to check in eventhough you're in rushing.
Estada de 2 nits (abr. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Estada de 3 nits (maig 2019)

4/10, Deficient

Fuzie, Melaka

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
The management should improve the cleanliness of the hotel and surrounding area and also the facilities.
Estada d’1 nit (abr. 2019)

8/10, Bo

Sheena, kl

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Everything was just ok to me.
Estada d’1 nit (abr. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Estada d’1 nit (març 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ok for family..or solo travel
Estada de 2 nits (oct. 2018)

6/10, Acceptable

Ismail

Què li ha agradat: Neteja
Air cond problem manternance not coming
Estada d’1 nit (des. 2018)

6/10, Acceptable

Lee

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Near toLRT station

Bedsheet and blanket had strange smell
Estada de 2 nits (nov. 2018)

8/10, Bo

ABDULLAHI ABUBAKAR

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Very Good

The experience was quite exciting and pleasing, I look forward to more of such experience in the future
Estada de 2 nits (nov. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Estada de 3 nits (nov. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Estada d’1 nit (nov. 2018)

8/10, Bo

Mansor

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2018)

8/10, Bo

Roszita, Bangi

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Need improvement on room housekeeping bcoz on my experience stay here 4d3n not quite proper housekeeping. Anyway Nice and worth it to stay here.
Estada de 3 nits (oct. 2018)

4/10, Deficient

Vidhya, Malaysia

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
I could not access to my room as the card was unable to open the door. The receptionist Ms. Atikah was very helpful inspite attending the receptionist task all alone. After 40 minutes we had resolved the matter and we were given a better room. However the cleaniness of the pillow cases and toilets need to be taken cleaned. Room services were required for few times and upon constant request only the rooms are cleaned. I think the service and cleaniness of the rooms need to be emhanced.
Estada de 3 nits (oct. 2018)

8/10, Bo

AIK SIONG

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Estada d’1 nit (oct. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tiada tempat parking khas untuk pelanggan dan bunyi bising di waktu pagi.
Estada de 2 nits (oct. 2018)

8/10, Bo

Syakirah

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Good

Friendly staffs, good hospitality
Estada de 2 nits (oct. 2018)

6/10, Acceptable

TAN

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (oct. 2018)

6/10, Acceptable

Jeba, Australia

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
No eating facilities and hotel unable to provide IT/internet facilities to occupants.
Estada de 9 nits (set. 2018)