Prescott Hotel Bukit Bintang
Hotel de luxe a Kuala Lumpur amb un restaurant i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Prescott Hotel Bukit Bintang





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
També et pot agradar

DoubleTree by Hilton Shah Alam i-City
Shah Alam
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 162 opinions
Preu actual: 65 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No 77, Jalan Changkat Thambi Dollah, Off Jalan Pudu, Bukit Bintang, Kuala Lumpur, 55100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Lodge Paradize Hotel
Lodge Paradize Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
7.0 de 10, Bé, 78 opinions
Preu actual: 21 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20 MYR per adult i 15 MYR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 MYR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Beltif
Beltif Hotel
Beltif Hotel Kuala Lumpur
Beltif Kuala Lumpur
Hotel Beltif
Prescott Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur
Prescott Bukit Bintang Kuala Lumpur
Prescott Bukit Bintang
Hotel Prescott Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur
Kuala Lumpur Prescott Hotel Bukit Bintang Hotel
Hotel Prescott Hotel Bukit Bintang
Beltif Hotel
Prescott Bukit Bintang
Prescott Hotel Bukit Bintang Hotel
Prescott Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur
Prescott Hotel Bukit Bintang Hotel Kuala Lumpur
Preguntes freqüents
Opinions: Prescott Hotel Bukit Bintang
Opinions
7,4
Bo
7,4/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
JAYCEAL FAITH
Viatge en família
1 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JAYCEAL FAITH
Estada d’1 nit (maig 2023)
4/10, Deficient
raymond
Viatge en família
30 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
No repeat accommodation
raymond
Estada de 2 nits (maig 2023)
8/10, Bo
MICHEL
27 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
MICHEL
Estada d’1 nit (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Virva
19 de gen. de 2023
Virva
10/10, Excel·lent
LIP JIN
12 de nov. de 2022
LIP JIN
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
OMAR
1 de set. de 2022
OMAR
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
21 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
4/10, Deficient
LOY
15 de març de 2020
LOY
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Sharumathi
Viatge en família
22 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sharumathi
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Dailek
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dailek
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Dailek
Viatge en família
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dailek
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Shah
22 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Shah
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
22 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Hale
4 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Hale
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Elena
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elena
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
HOR CHYE
1 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HOR CHYE
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
9 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
12 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Temi
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely stay
Temi
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de març de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Bad cleaning.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel room but far away from public transport
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)