Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Super OYO Capital O 1225 Agape Hotel Selayang





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
També et pot agradar

DoubleTree by Hilton Shah Alam i-City
Shah Alam
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 162 opinions
Preu actual: 66 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lot SOA-SOB Selayang Capitol Complex, Selayang Kepong Expressway, Batu Caves, Selangor, 68100
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Agape Hotel Batu Caves
Agape Batu Caves
Capital O 1225 Agape Hotel Selayang
OYO Capital O 1225 Agape Hotel Selayang
Super OYO Capital O 1225 Agape Hotel Selayang Hotel
Super OYO Capital O 1225 Agape Hotel Selayang Batu Caves
Super OYO Capital O 1225 Agape Hotel Selayang Hotel Batu Caves
Preguntes freqüents
Opinions: Super OYO Capital O 1225 Agape Hotel Selayang
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 d’abr. de 2023
Estada d’1 nit (abr. 2023)
6/10, Acceptable
syahrumaizam
Viatge en família
29 de juny de 2022
syahrumaizam
Estada de 2 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Visvajothi
19 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Visvajothi
Estada d’1 nit (juny 2022)
6/10, Acceptable
Adrian
5 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
A normal stay
Adrian
Estada de 3 nits (set. 2021)
8/10, Bo
HASAN
5 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best Hotel Near Selayang Hospital
HASAN
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Mohamed Ismail
2 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamed Ismail
Estada d’1 nit (maig 2020)
8/10, Bo
Suman
Viatge de negocis
12 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suman
Estada de 6 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Terje Olav
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Nice place for sleeping
Terje Olav
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Ashad
Viatge en família
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Always Happy to come back
Ashad
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 10 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
10 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Roslin
25 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Roslin
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Yee Ping
4 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Yee Ping
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
May
20 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
May
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
kam man
12 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kam man
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Mohamed Ismail
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamed Ismail
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Mohamed Ismail
7 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamed Ismail
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Mohamed Ismail
5 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamed Ismail
Estada d’1 nit (febr. 2019)
4/10, Deficient
Leong
14 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leong
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
ONG
5 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ONG
Estada de 3 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
ONG
2 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ONG
Estada de 2 nits (maig 2018)