OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel
Hotel a Kuala Lumpur amb servei de recepció obert les 24 hores i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel





Opinions
4,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori, bany privat

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori, bany privat
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
També et pot agradar

Moxy Putrajaya
Serdang
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 68 opinions
Preu actual: 75 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

83, Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur, 55100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Leo Leisure Hotel at Central Market
Leo Leisure Hotel at Central Market
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
7.0 de 10, Bé, 110 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 50.00 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
OYO Rooms Bukit Bintang Monorail Hotel
OYO Rooms Bukit Bintang Monorail
OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel Kuala Lumpur
OYO 105 Sabrina Golden Palace Kuala Lumpur
OYO 105 Sabrina Golden Palace
Oyo 105 Sabrina Golden Palace
OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel Hotel
OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel Kuala Lumpur
OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel Hotel Kuala Lumpur
Preguntes freqüents
Opinions: OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel
Opinions
4,8
5,0/10
Neteja
5,0/10
Personal i servei
4,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
8 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
31 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very lousy and dirty hotel.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2017)
4/10, Deficient
MUDASSAR
30 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MUDASSAR
Estada de 3 nits (des. 2017)
6/10, Acceptable
sharad
15 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Good place to stay if solo. Rooms so so
sharad
Estada d’1 nit (oct. 2017)
6/10, Acceptable
Siti Jamaliah
6 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Siti Jamaliah
Estada d’1 nit (ag. 2017)
2/10, Horrible
Viatger verificat
20 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
超爛超髒服務不好又坑
Viatger verificat
2/10, Horrible
Muhammad
18 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhammad
4/10, Deficient
Glenn, Toronto
18 de març de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Disappointed
Glenn
6/10, Acceptable
Lijuan
1 de des. de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
No water & electricty
Lijuan
6/10, Acceptable
JAEUK
20 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not good
JAEUK
10/10, Excel·lent
Goh
13 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
:)
Goh
4/10, Deficient
Rei, 香港
12 de set. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
安かろう悪かろうの良い例
Rei
6/10, Acceptable
Mei
8 de set. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Poor
Mei
2/10, Horrible
vincent, penang malaysia
26 d’ag. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dirty filthy noisy crampy room
vincent
2/10, Horrible
Shahidul, Dhaka, Bangladesh
16 de jul. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
One of my worst experiences
Shahidul
2/10, Horrible
lee, 전주
10 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
이곳에서 하루 최악
lee
2/10, Horrible
kiva
3 de jul. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
根本就是一家骗子酒店,完全显示是黑店。
kiva
6/10, Acceptable
Dasol
7 de juny de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
접근성의 숙소
Dasol
2/10, Horrible
Viatger verificat
5 de juny de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
圖片沒真的
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
30 d’abr. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
different from picture
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Abdullah Al, Bangladesh
19 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Need to increase breakfast items
Abdullah Al
6/10, Acceptable
Lina
5 d’abr. de 2016
Lina
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great experience in an excellent hotel
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
mohd, indonesia
3 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Feel great and will be back here again
mohd
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good place to stay and value for money
Viatger verificat
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets