ACES Hotel Kuala Lumpur
Hotel a Kuala Lumpur amb servei de recepció obert les 24 hores i connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament ACES Hotel Kuala Lumpur





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier

Habitació Premier
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Premier Room

Premier Room
Carregar totes les fotos de: Family Room

Family Room
Carregar totes les fotos de: Superior Room

Superior Room
També et pot agradar

Hyatt Centric City Centre Kuala Lumpur
Triangle Daurat
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 134 opinions
Preu actual: 103 €
taxes i impostos inclosos
6 de gen. - 7 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Level 5, Complex Kotaraya, 10, Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50050
Sobre aquest allotjament
ACES Hotel Kuala Lumpur
Allotjaments similars

Ahyu Hotel
Ahyu Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 280 opinions
Preu actual: 22 €
taxes i impostos inclosos
6 de gen. - 7 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 10 MYR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Aces Hotel
Aces Hotel Kota Raya
ACES Hotel Kuala Lumpur Hotel
ACES Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur
ACES Hotel Kuala Lumpur Hotel Kuala Lumpur
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: ACES Hotel Kuala Lumpur
8,2
Molt bo
8,4
Neteja
7,4
Comoditats
8,0
Personal i servei
7,4
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
30 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
JANET MEIJIA
15 de set. de 2025
JANET MEIJIA
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
ONG
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ONG
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Serina
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Serina
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Chris
13 de jul. de 2025
Chris
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Jamilakhatoen Joyce
28 de juny de 2025
Jamilakhatoen Joyce
Estada de 14 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Julia
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Julia
Estada de 4 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
3 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
まあまあ
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Loo
Viatge en família
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Loo
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dylan
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dylan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
KAZUKI
15 de febr. de 2025
KAZUKI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
KEISUKE
13 de febr. de 2025
KEISUKE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
SangHee, Singapore
Viatge en família
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SangHee
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
WANYU
Viatge en família
17 de des. de 2024
WANYU
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Ameet
Viatge en família amb nens petits
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ameet
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Sateshwar
7 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sateshwar
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Pablo
Viatge en parella
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pablo
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
ASHRAF, Mississauga
Viatge en família
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja
ASHRAF
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
ASHRAF, Mississauga
Viatge en família
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ASHRAF
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
esteban
19 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
3 nuits à Kuala Lumpur
esteban
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Caroline
19 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Caroline
Estada de 3 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
George
3 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
George
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Joachim
1 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joachim
Estada de 5 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Rosmin
26 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosmin
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Michael
17 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (des. 2023)

















