12FLY Hotel
Hotel d'estil art-déco a Kuala Lumpur amb servei de recepció obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament 12FLY Hotel





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 63 €
taxes i impostos inclosos
26 de nov. - 27 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, sense finestres

Habitació individual estàndard, sense finestres
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Minibar
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard (Window)

Habitació individual estàndard (Window)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Minibar
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, sense finestres

Habitació doble estàndard, sense finestres
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Minibar
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard (Window)

Habitació doble estàndard (Window)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Minibar
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, balcó

Habitació doble, balcó
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Minibar
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

21B Jalan Tong Shin, Bukit Bintang, Kuala Lumpur, 50200
Sobre aquest allotjament
12FLY Hotel
Allotjaments similars

D'OR Hotel Tengkat Tong Shin
D'OR Hotel Tengkat Tong Shin
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
- Servei de neteja
7.2 de 10, Bé, 201 opinions
Preu actual: 29 €
taxes i impostos inclosos
26 de nov. - 27 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
12FLY Hotel
12FLY Hotel Kuala Lumpur
12FLY Kuala Lumpur
12FLY Hotel Hotel
12FLY Hotel Kuala Lumpur
12FLY Hotel Hotel Kuala Lumpur
Preguntes freqüents
Opinions: 12FLY Hotel
Opinions
7,0
Bo
7,2/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de set. de 2025
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Peter
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Super beliggenhed
Peter
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Zui Thanga
17 de gen. de 2025
Zui Thanga
Estada de 11 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Asjad
11 d’ag. de 2024
Asjad
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
bu khun
Viatge en família
13 de març de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
bu khun
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Charles
29 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Michel, Gatineau
24 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michel
Estada de 3 nits (juny 2023)
6/10, Acceptable
Romain
13 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Romain
Estada d’1 nit (abr. 2023)
2/10, Horrible
khoa
5 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The filthiest hotel on earth.
khoa
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Tian How
17 de set. de 2018
Early check in offered
Tian How
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Vanessa, Canada
2 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dirty and small hotel
Vanessa
Estada de 3 nits (gen. 2018)
2/10, Horrible
Travo, World
2 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Terrible hotel ever
Travo
Estada d’1 nit (des. 2017)
6/10, Acceptable
Hyunyoung
16 de maig de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
야시장과 클럽 근처 위치한 저렴한 가격의 숙소
Hyunyoung
4/10, Deficient
Roger
17 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oväsen
Roger
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
簡潔酒店
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
close to transfer and my friend house
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
12 de des. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
chin wah
19 de nov. de 2016
Convenient and good location
chin wah
8/10, Bo
マサ, 東京
16 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
こじんまりしていて清潔、快適なホテルです。
マサ
10/10, Excel·lent
Olivia, Svärtinge
30 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best
Olivia
10/10, Excel·lent
Olivia, Svärtinge
30 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best!
Olivia
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Young, 한국
19 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
잘란알로 야시장에서 가까운 저렴한 숙소
Young
8/10, Bo
Viatger verificat
7 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja








