Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Naturwert Hotel Garni Ursula





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Suite familiar, 3 dormitoris

Suite familiar, 3 dormitoris
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Renovació: 2017
3 Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 1 dormitori

Habitació doble Comfort, 1 dormitori
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Naturwert Hotel Garni Ursula es troba a Krummhörn, a prop del mar. A més de visitar punts de referència com ara Castell de Manningaburg i Far de Pilsum, podràs apreciar la bellesa natural d'indrets com Parc Nacional del Mar de Wadden de la Baixa Saxònia o Gran Mar. Fàbrica Volkswagen Emden i Museu del Búnquer són altres dos llocs recomanats per visitar. Descobreix les opcions aquàtiques d'aquesta destinació amb activitats com pesca, que pots practicar a la vora, o gaudeix de l'aire lliure amb modalitats esportives com ara l'equitació.

Oststraße 2-4, Krummhoern, 26736
Què hi ha als voltants
- Castell de Manningaburg - 7 minuts en cotxe - 6.3 km
- Platja d'Upleward - 12 minuts en cotxe - 8.7 km
- Far de Pilsum - 14 minuts en cotxe - 7.3 km
- Platja de Norddeich - 32 minuts en cotxe - 32.4 km
- Gran Mar - 38 minuts en cotxe - 28.8 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Pizzeria Da Carmelo - 6 minuts en cotxe
- Dolce Vita - 8 minuts en cotxe
- Café Friesenherz - 8 minuts en cotxe
- Gezeiten - 9 minuts en cotxe
- Alte Pastorei Manslagt - 9 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Naturwert Hotel Garni Ursula
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de novembre al 14 de març, 1.15 EUR per persona i per nit per als adults; 0.25 EUR per nit per als clients d'entre 6 i 15 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
- Taxa municipal: del 15 de març al 31 de octubre, 2.30 EUR per persona i per nit per als adults; 0.50 EUR per nit per als clients d'entre 6 i 15 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 7 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Garni Ursula Krummhoern
Hotel Garni Ursula
Naturwert Garni Ursula
Naturwert Hotel Garni Ursula Hotel
Naturwert Hotel Garni Ursula Krummhoern
Naturwert Hotel Garni Ursula Hotel Krummhoern
Preguntes freqüents
Opinions: Naturwert Hotel Garni Ursula
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Piotr
Viatge en grup
22 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Piotr
Estada de 4 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Katharina
Viatge en família amb nens petits
2 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katharina
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Bertrand
6 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bertrand
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
11 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Arno
3 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liebevolle nachhaltige schöne Ferien Pension
Arno
Estada de 3 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Ulrich
13 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tolles familiäres Hotel
Ulrich
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
30 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
6 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Janneke
24 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Janneke
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Arno
9 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Arno
Estada de 4 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Empfehlenswertes Hotel
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Marco, Potsdam
30 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr, sehr freundlich.
Marco
Estada de 2 nits (abr. 2018)
8/10, Bo
Gerhard
3 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerhard
8/10, Bo
Peter
28 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l ’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (jul. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Besuch von Emden und Greetsiel.
Viatger verificat
8/10, Bo
Klaus, Erndtebrück
22 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruhige Lage
Klaus
10/10, Excel·lent
Guido
1 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació