Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pakasai Resort





VIP Access
Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Sofà llit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier

Habitació Premier
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite Premier

Suite Premier
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Ventilador de sostre
2 Banys
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

88 Moo 3, T. Ao Nang, A. Muang, Krabi, Krabi, 81000
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 450 THB per adult i 225 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1000 THB per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 1000 THB només l'anada (entre 1 i 12 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
This property’s “Chalet Suite” room type is accessible only via steep climb from the main building. Elevators are not available.
This hotel's New Year's Eve Gala Dinner is optional, and a fee will be charged onsite to guests wishing to attend.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Pakasai
Pakasai Krabi
Pakasai Resort
Pakasai Resort Krabi
Pakasai Hotel Ao Nang
Pakasai Hotel Krabi
Pakasai Resort Krabi/Ao Nang
Preguntes freqüents
Opinions: Pakasai Resort
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Danitsha Elsje Jody
Viatge en parella
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Danitsha Elsje Jody
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Emil, Venray
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Emil
Estada de 17 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Laura Theresa
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura Theresa
Estada de 14 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Uffe
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
En grøn oase
Uffe
Estada de 11 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jack
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brilliant Hotel


Jack
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Thaina
Viatge en parella
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thaina
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Alan
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kevin
Estada de 5 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Rainer
Viatge en grup
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Pakasai Hotel April 2025
Rainer
Estada de 8 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Chloe
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chloe
Estada de 10 nits (març 2025)
8/10, Bo
Karen
Viatge en parella
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Emilie
29 de març de 2025
Emilie
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magnifique hotel
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Maxime
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Woaw!!
Maxime
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rajesh
25 de març de 2025
Rajesh
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Laetitia
Viatge en grup
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laetitia
Estada de 7 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
alain
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
alain
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Robert, Bristol
Viatge en família
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 8 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JOHN
Viatge en parella, Viatge en grup, Viatge en família
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOHN
Estada de 9 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jenny Emilie
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jenny Emilie
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Philippe
28 de febr. de 2025
Philippe
Estada d’1 nit (febr. 2025)