Krabi Golden Hill Hotel
Hotel als afores amb riu lent i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Krabi Golden Hill Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Krabi Golden Hill Hotel és a Centre de Krabi, als afores a Krabi. Si vols submergir-te en la bellesa natural de la regió, apropa't a Platja Ao Nang o a Platja Nopparat Thara. Vols aprofitar la teva estada i gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Pots buscar el calendari d'actes que se celebren a Estadi Esportiu Chaloem Rattanakosin o a Estadi de Krabi.

18 Chamai Anusorn Rd., Krabi, Krabi, 81000
Què hi ha als voltants
- Mercat nocturn de cap de setmana de Krabi Town - 16 minuts a peu - 1.3 km
- Wat Kaew Korawaram - 19 minuts a peu - 1.6 km
- Hospital de Krabi - 2 minuts en cotxe - 2.0 km
- Moll de Klong Jilad - 9 minuts en cotxe - 3.1 km
- Platja Ao Nang - 17 minuts en cotxe - 18.8 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- ครัวป้าอัญ - 4 minuts en cotxe
- โจ๊ก เหมี่ยวหลัน - 14 minuts a peu
- เขยใหญ่ (Koey-Yai) - 12 minuts a peu
- ฟารีดาข้าวหมกแพะ - 8 minuts a peu
- ขนมจีนเส้นสดแม่แดง - 4 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Krabi Golden Hill Hotel
Allotjaments similars

Aonang Princeville Villa Resort and Spa -GHA WellHotel-beachfront
Aonang Princeville Villa Resort and Spa -GHA WellHotel-beachfront
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
8.0 de 10, Molt bé, 332 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 120 THB per adult i 90 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 400 THB per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Krabi Golden Hill
Krabi Golden Hill Hotel Thailand
Krabi Golden Hill Hotel Hotel
Krabi Golden Hill Hotel Krabi
Krabi Golden Hill Hotel Hotel Krabi
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Krabi Golden Hill Hotel
8,4
Molt bo
8,8
Neteja
7,6
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Jeane
Viatge de negocis
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Uitstekende ligging
Jeane
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Alf Magne
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Alf Magne
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Sara
Viatge en grup
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyggeligt hotel tæt på lufthavnen
Sara
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Andrea
6 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great for this price!
Andrea
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
12 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Björn
12 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Härlig semester
Björn
Estada de 5 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fint hotel
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Pia
31 d’ag. de 2018
What we needed
Pia
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Svetlana
18 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Svetlana
Estada de 2 nits (juny 2018)
6/10, Acceptable
zhifeng
15 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
过渡式酒店
zhifeng
8/10, Bo
anthony
8 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great people and great pool
anthony
Estada de 2 nits (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Elena
22 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
5/5
Elena
Estada de 4 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Arne
18 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Et dejligt ophold
Arne
Estada de 5 nits (gen. 2018)






