Hotel Adam Krabi

Allotjament de 5.0 estrelles
Hotel de luxe a Krabi amb 2 piscines a l'aire lliure i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

VIP Access

Opinions

10 sobre 10,
Magnífic

Serveis populars

  • Piscina
  • Esmorzar disponible
  • Spa
  • Bar
  • Gimnàs
  • Servei d’habitacions
VIP Access tier member

Gaudeix de més avantatges fent-te membre

  • Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
  • Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
  • Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació Deluxe

10,0 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Petita piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitori independent
  • 55 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació Deluxe

9,8 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Petita piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitori independent
  • 55 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació Deluxe

10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Petita piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitori independent
  • 55 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Dúplex familiar

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
2 Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
  • 95 metres quadrats
  • 2 dormitoris
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit individual i 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
916 Moo 2, Ao Nang, Sea Seeker Krabi Resort, Krabi, Krabi, 81180

Què hi ha als voltants

  • Platja Ao Nang - 14 minuts a peu - 1.2 km
  • Platja Nopparat Thara - 4 minuts en cotxe - 3.5 km
  • Platja de Tonsai - 35 minuts en cotxe - 3.6 km
  • Platja de Railay Oest - 44 minuts en cotxe - 4.4 km
  • Platja de Railay Est - 46 minuts en cotxe - 4.6 km

Com moure’s per la zona

  • Krabi (KBV-Aeroport Internacional de Krabi): a 44 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Pyramids Restaurant - ‬4 minuts a peu
  • ‪778Th Street Bar - ‬4 minuts a peu
  • ‪Diver's Inn Steakhouse - ‬4 minuts a peu
  • ‪The Best One Pad Thai - ‬3 minuts a peu
  • ‪Mountain Beach Coffee - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Adam Krabi

Hotel de luxe per a famílies a prop de Platja Ao Nang
Un bar al costat de la piscina, un jardí i una biblioteca són només algunes de les comoditats que ofereix Hotel Adam Krabi . Als viatgers més actius els agradaran les activitats que ofereix aquest hotel, com ara planxes de rem, piragüisme i ecoturisme. Per descansar i relaxar-te, visita les zones de tractament a l'aire lliure i dona't el gust amb un massatge amb pedres calentes, un tractament facial o un tractament de reflexologia. Gaudeix del gimnàs obert les 24 hores, així com d'activitats com ara el caiac. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació, amb una velocitat que ascendeix a 100 Mbps o més (1 o 2 persones, o un màxim de 6 dispositius). A més, tindràs serveis de tintoreria o bugaderia i 2 bars a la teva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • 2 piscines a l'aire lliure amb gandules
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i servei de consergeria
  • Servei de lliurament de menjar local, tovalloles de platja i ascensor
Característiques de l'habitació
Les 74 habitacions ofereixen detalls com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Llits addicionals (de pagament) i bressols gratuïts
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa d'hidromassatge i bidets
  • Televisors LCD de 43 polzades amb canals per satèl·lit
  • Productes de neteja respectuosos amb el medi ambient, frigorífics petits i bullidores elèctriques

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 100 Mbps o més (1 o 2 persones, o un màxim de 6 dispositius)
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec) de 08:00 a 21:00 amb sol·licitud prèvia
  • Servei de connexió amb l'estació d'autobusos (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:30 a 10:30: 1000 THB per adult i 500 THB per nen
  • 2 bars
  • Restaurant privat i per a parelles
  • Un bar al costat de la piscina
  • Un restaurant

Activitats

  • 2 piscines a l'aire lliure
  • Biblioteca
  • Caiac
  • Club infantil gratuït
  • Gimnàs obert les 24 hores
  • Piragüisme
  • Rutes d'ecoturisme
  • Surf de rem

Per a famílies

  • 2 piscines a l'aire lliure
  • Bressol a l'habitació
  • Club infantil gratuït
  • Frigorífic petit
  • Habitacions insonoritzades
  • Jocs infantils
  • Joguines infantils
  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Exterior

  • Gandules de piscina
  • Jardí
  • Tovalloles de platja

Spa

  • 4 sales de tractaments
  • Aromateràpia
  • Embolcalls corporals
  • Embolcalls depuratius
  • Exfoliacions corporals
  • Massatges amb pedres calentes
  • Massatges de teixits profunds
  • Massatges esportius
  • Massatges suecs
  • Massatges tailandesos
  • Reflexologia
  • Sales de tractament per a parelles
  • Tractaments facials
  • Zones de tractament a l'aire lliure

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • 1 esglaó per arribar a l'entrada
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Ascensor (porta de 89 centímetres d'amplada)
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Gimnàs accessible en cadira de rodes
  • Piscina accessible en cadira de rodes
  • Rampa a l'entrada principal
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Servei de transport accessible des de o fins a l'aeroport
  • Spa accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 7 plantes
  • Almenys un 10 % dels beneficis es tornen a invertir en projectes comunitaris i de sostenibilitat
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Almenys un 80 % dels aliments són d'origen local
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Compensacions anuals adquirides per a almenys un 10 % de la petjada de carboni
  • Construït l'any 2024
  • Energia 100 % renovable
  • Finestres de doble vidre
  • Informació sobre la cultura i l'ecosistema locals
  • Jardí al terrat
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Política integral de reciclatge
  • Ús de productes de neteja ecològics
  • Visites i activitats organitzades i de propietat local
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Cortines opaques
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Bidet
  • Capçal de dutxa d'hidromassatge
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LCD de 43 polzades amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Frigorífic petit
  • Guies de restaurants
  • Servei d'habitacions limitat
  • Servei de lliurament de menjar

Altres

  • Adaptadors elèctrics
  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Detergent per a la bugada
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Escriptori
  • Finestres amb mosquitera
  • Habitacions insonoritzades
  • Lavabos amb ús eficient de l'aigua
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon
  • Ús de productes de neteja ecològics

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 11 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Els infants de fins a 3 tenen l'esmorzar gratuït
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 2000 THB per nit
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit en efectiu de 2000 THB per allotjament i per nit

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1000 THB per adult i 500 THB per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1000 THB per vehicle (només l'anada, 8 persones com a màxim).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 1000 THB només l'anada (fins a 11 anys).
  • Càrrec pel llit addicional: 2000 THB per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament fa servir un sistema de reciclatge d'aigües residuals i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

L'horari de la piscina és el següent: 07:00-21:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
Els menors de 18 anys no poden accedir a la piscina ni a les instal·lacions de fitnes, mentre que els menors de 11 anys només poden accedir a la piscina i a les instal·lacions de fitness amb supervisió d'un adult.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Adam Krabi Hotel
Hotel Adam Krabi Krabi
Hotel Adam Krabi Hotel Krabi

Preguntes freqüents

Hotel Adam Krabi té piscina?

Sí, aquest allotjament té 2 piscines a l'aire lliure. Horari de la piscina: 07:00-21:00.

Hotel Adam Krabi accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Adam Krabi ?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Adam Krabi ?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Adam Krabi ?

Registre de sortida: migdia.

Hotel Adam Krabi ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport amb l'horari següent: 08:00-21:00 (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 1000 THB per vehicle.

On es troba Hotel Adam Krabi ?

Aquest hotel per a famílies és a Krabi, en una zona molt cèntrica. És a menys de 15 min a peu de Cementiri de Petxines i Platja Ao Nang. Platja de Railay Oest és a 5 km de distància.

Opinions: Hotel Adam Krabi

Opinions

10

Magnífic

Puntuació 10: Excel·lent. 124 de 134 opinions
Puntuació 8: Bo. 9 de 134 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 134 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 134 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 134 opinions

10/10

Neteja

10/10

Personal i servei

9,8/10

Comoditats

10/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

9,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Hermann

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Personal und Zimmer waren hervorragend!
Estada de 5 nits (nov. 2025)

10/10, Excel·lent

Leo

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Only negative was noise from outside. Call to Prayer from local mosque at 5am every morning. Hotel may want to consider better sound proofing between room and pool area.
Estada de 3 nits (oct. 2025)

8/10, Bo

Josie

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Breakfast was okay. The food was cold. Hotel was great.
Estada de 4 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Gueloglu

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Das Zimmer war makellos wir haben kostenlos Upgrade bekommen sehr geräumig super Frühstück super Service Mitarbeiter sehr nett
Estada de 3 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Stuart

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Really enjoyed my stay at Hotel Adam - Having a private pool with a sea view is a game changer. I will be booking a return stay asap
Estada de 10 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Leonardo

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff were kind and attentive. The room was beautiful and the views were gorgeous. I’ll be coming back for sure. The food at the hotel’s restaurant was very good and I felt safe eating there. The only thing I can complain about is the in-room pool, it was a little too cold and you can’t really stay in there for too long at that temperature.
Estada de 2 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Austin

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel Adam was terrific. Location is near the hustle and bustle of Ao Nang, but still a 10 minute walk, offering a bit of seclusion. The walk to the beach is also close, with various restaurants to choose from. The hotel was spotless and although we didn’t use many amenities, the pools appeared well kept and the rooftop bar offered great views.
Estada de 2 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Rina

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
good stay
Estada de 5 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Altaf

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I felt in love with this hotel everything is amazing is super clean and feels like new new. I would like to thank Benzy Nana & Mike they are very nice and so welcoming definitely will be back
Estada de 2 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Ross

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Thilan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Dawn

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Iain

Estada de 2 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Jasmine

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
This was a wonderful hotel. Every staff member was kind and I always felt welcomed. The breakfast is amazing!
Estada de 3 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Gabrielle

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff was super amazing! If you are a Solo Traveler I recommend this place! Super Great !
Estada de 4 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Jeremy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Mark

Estada de 7 nits (juny 2025)

8/10, Bo

Fatma

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (juny 2025)

8/10, Bo

Joseph

Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Nitesh

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very nice location and supportive staff.
Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Malana, Boca Raton

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
We had an amazing stay at this hotel! The service was top-notch, with staff going above and beyond to make sure every need was met. The rooms were spacious and immaculately clean. The location was perfect, offering both a peaceful atmosphere and easy access to restaurants, shops, and the beach. We stayed in the loft swim-up suite, and my kids loved the floating breakfast in the pool! We will come back!
Estada de 4 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Dennis

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
I can’t say enough amazing things about the staff at Hotel Adam. They made me feel incredibly welcome, were super accommodating, warm, and very genuine. I haven’t had a hotel experience like that in my travels. That includes hotels like The Four Seasons and the Ritz. Convenient location to the downtown and the beach. Spacious rooms and great water pressure! Highly recommend Hotel Adam!
Estada de 3 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Joshua

Estada de 7 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Ella

Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Eric

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (maig 2025)