Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Baan Samrarn





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

28/11 Soi Puangmanee, Chaofa road, Muang, Krabi, Krabi, 81000
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 20 i 40 THB per adult, i entre 20 i 40 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 350 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Baan Samrarn Hotel Krabi
Baan Samrarn Krabi
Baan Samrarn Hotel Krabi Town
Baan Samrarn Hotel
Baan Samrarn Krabi Town
Baan Samrarn
Baan Samrarn Hotel
Baan Samrarn Krabi
Baan Samrarn Hotel Krabi
Preguntes freqüents
Opinions: Baan Samrarn
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
vanessa
Viatge en família
22 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy limpio
vanessa
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Phillip
Viatge en grup
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worth a stop
Phillip
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
13 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
friendly people
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Ali
26 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ali
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
ananrad
12 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
ไม่ควรบังคับให้ลูกค้าถอดรองเท้าเฃ้าสถานที่พัก
ananrad
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
MOONHEE
15 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
청결,위치,서비스 등 너무 만족합니다.
MOONHEE
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Andreas
28 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Andreas
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Beng Hoa, jakarta
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good one
Beng Hoa
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
13 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
olav
3 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
olav
Estada d’1 nit (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Sanna
2 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Siisti hotelli lähellä Krabin keskustaa
Sanna
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Anthony
23 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
A friendly host
Anthony
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Jeet
Viatge en família
5 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeet
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Luce
21 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jolie maison d’hote.
Luce
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Herve
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
february 2019
Herve
Estada de 7 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Nilss johan
16 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nilss johan
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Pekka
29 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kolme yötä.
Pekka
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de gen. de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)