Apasari Krabi
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja Ao Nang
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Apasari Krabi





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, accés a la piscina

Habitació Deluxe, accés a la piscina
El més destacat
Balcó moblat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Balcó moblat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Balcó moblat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Deluxe Pool Access Room
Superior Room Non smoking
Superior Room
Deluxe Pool Access double Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

178 Moo 3, Aonang, Krabi, Krabi, 81000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Aree Tara Resort
Aree Tara Resort
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
7.2 de 10, Bé, 248 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 250.00 THB per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 1000.0 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Apasari
Apasari Hotel
Apasari Hotel Krabi
Apasari Krabi
Apasari Krabi Ao Nang
Apasari Krabi Hotel Ao Nang
Apasari Krabi Hotel
Apasari Krabi Ao Nang
Apasari Krabi Hotel
Apasari Krabi Krabi
Apasari Krabi Hotel Krabi
Preguntes freqüents
Opinions: Apasari Krabi
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Sean
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great time.
Sean
Estada de 8 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Lene
15 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lene
Estada de 6 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Lene
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lene
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
19 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Udmærket ophold til prisen
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
1 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de nov. de 2018
Viatger verificat
Estada de 11 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Florence, Toulouse
6 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Florence
Estada de 11 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Amanda
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good R&R hotel
Amanda
Estada de 8 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de set. de 2018
Schönes Hotel, zentral, strandnähe
Viatger verificat
Estada de 6 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de set. de 2018
Schönes Hotel, zentral, strandnähe
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Kate
20 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Area Great, Hotel OK
Kate
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Hanaffi, Kuala lumpur
8 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hanaffi
Estada de 3 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Gurpreet, delhi, india
4 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Nice hotel close to beach and aonang market
Gurpreet
Estada d’1 nit (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Darren, Singapore
27 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
I think the room I got was a bit run down.
Darren
Estada de 4 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Harpreet
28 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great bang for your buck
Harpreet
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Jani
13 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prisvärd poolacess
Jani
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Its a very nice hotel and near to all facilities
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2018)
8/10, Bo
ulf o barbro, sweden
29 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Harmoniskt o skönt
ulf o barbro
Estada de 14 nits (març 2018)
8/10, Bo
Ladda , Bangkok
22 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helpful staffs , comfortable room
Ladda
Estada de 2 nits (març 2018)
8/10, Bo
VALOU, SOMMIERES
7 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ACCES DIRECT A LA PISCINE, TROP TOP
VALOU
Estada de 2 nits (març 2018)