Aparcament a les instal·lacions amb opcions d'estacionament en un garatge
Menjar i beguda
Esmorzar japonès gratuït disponible cada dia de 06:00 a 11:00
Comoditats
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
Servei de neteja (diari)
Accessibilitat
Sense ascensor
Serveis de l’habitació
Bany
Articles de tocador gratuïts
Bany privat
Entreteniment
Televisor
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Eldia Modern Kobe Kobe
Hotel Eldia Modern Kobe Hotel
Hotel Eldia Modern Kobe Hotel Kobe
Preguntes freqüents
Hotel Eldia Modern Kobe accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Eldia Modern Kobe?
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.
A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Eldia Modern Kobe?
Registre de sortida: 11:00.
Opinions: Hotel Eldia Modern Kobe
Opinions
6,4
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 2 de 9 opinions
10-Excel·lent
2
Puntuació 8: Bo. 1 de 9 opinions
8-Bo
1
Puntuació 6: Acceptable. 3 de 9 opinions
6-Acceptable
3
Puntuació 4: Deficient. 2 de 9 opinions
4-Deficient
2
Puntuació 2: Horrible. 1 de 9 opinions
2-Horrible
1
6,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
5,4/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6/10, Acceptable
Kaitlin
Viatge en parella
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
I liked the amount of things you could do within each room. However, the couch in our room had ashes on it and it did not look clean. Everything else seemed fine.
Kaitlin
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Cadeshia
20 de nov. de 2024
Cadeshia
Estada de 3 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Dylan
Viatge en parella
14 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Room was spacious and staff was kind, if inattentive. Main issue was the smell, the bathroom reeked of mildew to the point where it was almost impossible to use it, as well as having obvious mold on the grout in the tiles. With this being the case of the cleanliness of the bathroom we ended up having to buy sheets to put over the bed as there were stains of unknown origin on the bed and curtains. If we hadn't prepared for 3 nights we wouldn't have stayed even 1.