Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ginsuiso Bekkan Choraku





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, futon japonès

Habitació tradicional, futon japonès
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Banyera i dutxa independents
Un bidet
Barnussos
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, futon japonès

Habitació tradicional, futon japonès
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Banyera i dutxa independents
Un bidet
Barnussos
Bany privat
Cafetera/tetera
Deluxe Japanese Room
Japanese Style Rooms/Japanese Western Room-Suite
Standard Japanese Style Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1654-1, Arima-cho, Kita-ku, Kobe, Hyogo-ken, 651-1401
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Arima Onsen Taketoritei Maruyama
Arima Onsen Taketoritei Maruyama
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.6 de 10, Excepcional, 867 opinions
Preu actual: 306 €
16 de juny - 17 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 7 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 2700 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juliol-setembre
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Choraku
Ginsuiso Bekkan Choraku
Ginsuiso Bekkan Choraku Hotel
Ginsuiso Bekkan Choraku Hotel Kobe
Ginsuiso Bekkan Choraku Kobe
Ginsuiso Choraku
Ginsuiso Bekkan Choraku Kobe
Ginsuiso Bekkan Choraku Hotel
Ginsuiso Bekkan Choraku Hotel Kobe
Preguntes freqüents
Opinions: Ginsuiso Bekkan Choraku
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
12 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
yui
Viatge en família
26 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
全体的にはよかったです。
yui
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
shigeki
14 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
shigeki
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
G
Viatge de negocis, Viatge en grup
20 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
G
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
ooba
20 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
最高です
ooba
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
1 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
shigeki
2 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
shigeki
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
サービスが素晴らしかった
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
金泉、銀泉
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Kei Ming
4 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Kei Ming
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Lai Tung
18 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
值得推薦的寧靜小旅館




Lai Tung
Estada d’1 nit (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
KEUNIL
19 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KEUNIL
Estada d’1 nit (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
温泉と美味しいお料理




Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Stella, Hong Kong
6 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stella
Estada d’1 nit (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Zhenfei
22 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Expensive but nice
Zhenfei
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
良い金泉
Viatger verificat
8/10, Bo
Sato
7 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
温泉旅館❗️


Sato
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great customer service
Viatger verificat
8/10, Bo
ying lu
20 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Onsen getaway
ying lu
10/10, Excel·lent
hayeon, 대구
8 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
매우 훌륭한 서비스를 받을 수 있습니다.
hayeon
10/10, Excel·lent
Jun, 東京
16 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
有馬温泉
Jun
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
良い旅館
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions