Brenza Hotel
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Kobe Harborland
Galeria de fotos de l’allotjament Brenza Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 60 €
14 de des. - 15 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior

Habitació individual superior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(44 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(39 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació (Queen)

Habitació (Queen)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(16 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (King)

Habitació, no fumadors (King)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació (Queen, No Daily Cleaning)

Habitació (Queen, No Daily Cleaning)
9,4 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior, no fumadors (No Daily Cleaning)

Habitació individual superior, no fumadors (No Daily Cleaning)
9,2 sobre 10
Fantàstic
(27 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (No Daily Cleaning)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (No Daily Cleaning)
9,2 sobre 10
Fantàstic
(20 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, no fumadors (Small)

Habitació individual estàndard, no fumadors (Small)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(59 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, no fumadors (Small, No Daily Housekeeping)

Habitació individual estàndard, no fumadors (Small, No Daily Housekeeping)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6-1-1 Kumoidori, Chuo, Kobe, Hyogo, 651-0096
Sobre aquest allotjament
Brenza Hotel
Allotjaments similars

Villa Fontaine Kobe - Sannomiya
Villa Fontaine Kobe - Sannomiya
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Bar
8.8 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'autoservei: 1650 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 2000 JPY per nit (entrada i sortida preferents).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
BRENZA HOTEL Kobe
BRENZA Kobe
BRENZA
BRENZA HOTEL Kobe
BRENZA HOTEL Hotel
BRENZA HOTEL Hotel Kobe
Preguntes freqüents
Opinions: Brenza Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ronja
Viatge en parella
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronja
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Danika
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danika
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Koichiro
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Koichiro
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Dikie
Viatge en parella
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dikie
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
????
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
????
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ayami
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayami
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Margaret
Viatge en parella
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Margaret
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
kohei
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kohei
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
???
Viatge en família
4 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
KAZUHIRO
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZUHIRO
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshimi
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshimi
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Yuk Lung
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuk Lung
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel ·lent
Ryushi
Viatge en grup
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryushi
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ka Win, Singapore
Viatge en parella
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ka Win
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
kenichi
Viatge de negocis
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kenichi
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Meagan
Viatge en parella
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Meagan
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Fumiko
Viatge en família
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fumiko
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kuniko
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kuniko
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Terumi
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Terumi
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en grup
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuka
Viatge de negocis
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuka
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Takeshi
3 de set. de 2025
Takeshi
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Toshihide
Viatge en família
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toshihide
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
??
Viatge en grup
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
??
Estada d’1 nit (ag. 2025)








