The Lofts Boutique Hotel
Hotel d'estil boutique a Knysna amb connexió amb un centre comercial, molt a prop de Llacuna de Knysna
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Lofts Boutique Hotel





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes a l'oceà

Habitació de luxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes a l'oceà
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Renovació: 2016
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Loft estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Loft estàndard, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Balcó moblat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Apartament de luxe

Apartament de luxe
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Cuina
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

The Boatshed, Long Street, Thesen Islands, Knysna, Western Cape, 6570
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Protea Hotel by Marriott Knysna Quays
Protea Hotel by Marriott Knysna Quays
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 320 opinions
Preu actual: 93 €
taxes i impostos inclosos
2 de jul. - 3 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 120 i 180 ZAR per adult, i entre 100 i 180 ZAR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 600 ZAR per persona només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Lofts Boutique
Lofts Boutique Hotel
Lofts Boutique Hotel Knysna
Lofts Boutique Knysna
Lofts Hotel Knysna
The Lofts Boutique Hotel Hotel
The Lofts Boutique Hotel Knysna
The Lofts Boutique Hotel Hotel Knysna
Preguntes freqüents
Opinions: The Lofts Boutique Hotel
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
23 de febr. de 2025
Maria
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hannah
Viatge en família
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hannah
Estada de 3 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Dido
6 de febr. de 2025
Dido
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Zead
Viatge en parella
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zead
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Margaret
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great weekend
Margaret
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Robin
20 de gen. de 2025
Robin
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Stuart
20 de gen. de 2025
Stuart
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jérôme
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Jérôme
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Helen
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Helen
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
A
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful stay
A
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Philip
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Philip
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Louise
Viatge en família
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Louise
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Fasel
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Fasel
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Gina
Viatge en grup
4 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful stay
Gina
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Samantha
Viatge en família
1 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samantha
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Sandy
Viatge en parella
23 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandy
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Philip
7 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great all round
Philip
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en grup
28 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Marie Julie
Viatge en família
30 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marie Julie
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Bengt
Viatge en família
26 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bengt
Estada de 3 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
David
12 de nov. de 2023
David
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Ian
6 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Ian
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Bernadette
2 d’ag. de 2023
Bernadette
Estada d’1 nit (jul. 2023)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets