Guadeloupe Self Catering
Casa d'hostes a Knysna amb piscina a l'aire lliure i restaurant 
Galeria de fotos de l’allotjament Guadeloupe Self Catering





Opinions
10 sobre 10, 
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament, 2 dormitoris (The Bright House (7))

Apartament, 2 dormitoris (The Bright House (7))
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati moblat 
Menjador 
Mobiliari individual 
Decoració individual 
Piscina privada 
Calefacció 
Bressols (gratis) 
Cuina 
Carregar totes les fotos de: Apartament, 2 dormitoris (Shoe Room (6))

Apartament, 2 dormitoris (Shoe Room (6))
El més destacat
Balcó o pati moblat 
Menjador 
Mobiliari individual 
Decoració individual 
Piscina privada 
Calefacció 
Bressols (gratis) 
Cuina 
Carregar totes les fotos de: Apartament, 3 dormitoris (The Tea Room (4))

Apartament, 3 dormitoris (The Tea Room (4))
El més destacat
Balcó o pati moblat 
Menjador 
Mobiliari individual 
Decoració individual 
Piscina privada 
Calefacció 
Bressols (gratis) 
Cuina 
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No 3 & No 5 Roos Bolton Crescent, Knysna Heights, Knysna, Western Cape, 6571
Sobre aquest allotjament
Guadeloupe Self Catering
Allotjaments similars

Knysna Inn
Knysna Inn
- S’admeten animals
 - Aparcament inclòs
 - Wifi gratuïta
 - Restaurant
 
8.6 de 10, Excel·lent, 44 opinions
Preu actual: 38 €
taxes i impostos inclosos
5 de nov. - 6 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys de 1000 ZAR per estada
 
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Dipòsit pels animals de companyia: 500.0 ZAR per estada.
 - L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
 
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial. 
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional. 
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista. 
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs. 
Per reservar bressols o sofàs llit, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació 
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit. 
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren 
Guests traveling with a service animal must contact the property prior to arrival.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Guadeloupe Self Catering Guesthouse Knysna
Guadeloupe Self Catering Guesthouse
Guadeloupe Self Catering Knysna
Gualoupe Self Catering Knysna
Guadeloupe Self Catering Knysna
Guadeloupe Self Catering Guesthouse
Guadeloupe Self Catering Guesthouse Knysna
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Guadeloupe Self Catering
10
Magnífic
9,8
Neteja
8,0
Ubicació
10
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Francoise
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Francoise
Estada de 13 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
martin
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
martin
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Miriam
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miriam
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Karen
Viatge en parella
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada de 7 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
patricia
Viatge en parella
3 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
patricia
10/10, Excel·lent
Jacques, Witsand
Viatge en parella
4 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacques
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Ingmarie
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best place ever
Ingmarie
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
super Unterkunft
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Navin
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Navin
Estada de 2 nits (març 2019)








