Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kokura Recent Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(16 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-chome-1-17 Daimon, Kitakyushu, Fukuoka, 803-0811
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobrarà un impost municipal d'entre 200 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 1650 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1000 JPY per nit (entrada i sortida preferents).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
KOKURA RECENT HOTEL Hotel
KOKURA RECENT HOTEL Kitakyushu
KOKURA RECENT HOTEL Hotel Kitakyushu
Preguntes freqüents
Opinions: Kokura Recent Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Ka Shing Jacky
Viatge en grup
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Ka Shing Jacky
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
??
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 de març de 2025
朝食が良い
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
NOBUAKI
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NOBUAKI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
??
Viatge en grup
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
??
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshimi
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshimi
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Hideyuki
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideyuki
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
ヒロシ
18 d’oct. de 2024
ヒロシ
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
カズヒコ
Viatge en família
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
カズヒコ
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
MASAHIRO
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
MASAHIRO
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
かずや
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
かずや
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
MEGUMI
Viatge en grup
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MEGUMI
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
かおり
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
かおり
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
TOMODA
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TOMODA
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
???
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
hiroko
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hiroko
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
AKIHIRO
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AKIHIRO
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
TOMODA
Viatge de negocis
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TOMODA
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Yu
21 de jul. de 2024
Yu
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
あきこ
17 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
あきこ
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
マナミ
17 de jul. de 2024
マナミ
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
やすひろ
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
やすひろ
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Miyuki
Viatge en grup
12 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miyuki
Estada d’1 nit (jul. 2024)